دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی:

پیشرفت‌های ایران هزینه‌ شبکه‌های معاند را بی‌حاصل می‌کند

پیشرفت‌های ایران هزینه‌ شبکه‌های معاند را بی‌حاصل می‌کند
محمدجواد فرهنگ با بیان اینکه دشمنان درباره ایران بیان هرگونه کذبی را مباح می‌دانند، گفت: پیشرفت‌های ایران هزینه‌ شبکه‌ها و جریان معاند را بی‌حاصل می‌کند.
کد خبر : 814957

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زاهدان، مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برگزار و احسان قاسمی به‌عنوان رئیس حراست این دانشگاه معرفی و از تلاش‌های خدابخش کیانی قدردانی شد.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم اظهار کرد: نیم قرن است که جمهوری اسلامی نقشه‌های ظاهر، باطن و دسیسه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کرده‌ و این پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی توسط مقام عظمای ولایت به دست امام زمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف تحویل خواهد شد.

پیشرفت‌های ایران هزینه‌ شبکه‌های معاند را بی‌حاصل می‌کند

محمدجواد فرهنگ اضافه کرد: کار دشمن فریب است و ابزاری هم به نام رسانه دارد، برای مبارزه با دشمن و ابزارش باید هم‌افزایی وهم‌اندیشی صورت بگیرد، به‌خصوص در دانشگاه‌ها باید در مقابله با حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن و اتاق عملیات روانی آنها آنقدر درست عمل کنیم که همواره جلوتر از آنها باشیم.

وی متذکر شد: در ایران حرکت‌های رو به جلو و قابل ملاحظه‌ای انجام شده و دانشگاه آزاد اسلامی همواره در راه‌اندازی و هدایت این حرکت‌ها تشریک مساعی داشته است و مقام معظم رهبری نیز اتفاقات اخیر را یک پیچ تاریخی تعبیر کردند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: هر کشوری بخواهد به اوج تمدن برسد و این مسیر را طی کند باید خوب عمل کند تا سریع‌تر به قله‌های سربلندی برسد، زمانی بد است که ببینیم از جاده خارج شده و مسیر را اشتباه ادامه می‌دهیم؛ بنابراین باید تدبیر و مسائل پراهمیت و اجرایی را تبیین کرد.

فرهنگ تشریح کرد: دشمن با تمام تلاش‌های رسانه‌ای و حتی ظرفیت‌های بین‌المللی که در طول این مدت استفاده  کرده تا مردم را به کف خیابان ببرد، فقط تعداد اندکی اغتشاشگر دعوت دشمن را اجابت کرده‌اند و این حداقل جمعیت در برابر خیل مردم ایران اسلامی برای دشمن مأیوس‌کننده است.

وی تبیین کرد: خودشان می‌گویند جنگ جهانی رسانه‌ای، حداقل ۱۰ شبکه رسانه بزرگ دنیا در حمایت دشمن و علیه کشورمان ایستاده‌اند، اکثر کشورهای قدرتمند نقش خودشان را در این جنگ ترکیبی نشان می‌دهند؛ اما در تمام نقاط کشور از ظرفیت‌ها استفاده شده تا آرزوی براندازی و تجزیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران را به گور ببرند.

فرهنگ خاطرنشان کرد: جریان معاند تلاش دارد مشکلات را آنقدر بزرگ جلوه دهد که شائبه وجود  بیاورند که نظام مقدس جمهوری اسلامی کارآمدی خود را از دست داده است؛ اما پیشرفت‌های ایران هزینه‌ شبکه‌های آنها را بی‌حاصل می کند.

پیشرفت‌های ایران هزینه‌ شبکه‌های معاند را بی‌حاصل می‌کند

وی مطرح کرد: از سوی دشمنان ۵۳۰ میلیون دلار برای جنگ ترکیبی در نظر گرفته شده تا اغتشاشگران را به کف خیابان بیاورند و تکنیک‌های عجیبی را برای جریان‌سازی طراحی می‌کنند.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دشمنان به جامعه خودشان برای انتخابات دروغ می‌گویند و از حقیقت‌جویی فاصله می‌گیرند؛ بنابراین درباره ایران بیان هرگونه کذبی را مباح می‌دانند.

این مسئول ادامه داد: گزارش «دکتر اکبری‌زاده» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در استانی که محرومیت آن مشهور است، نمونه بارزی از حرکت رو به جلو و مفید جامعه است که بنده را مسرور کرد.

فرهنگ با اشاره به تلاش خدابخش کیانی در سمت رئیس حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان افزود: کیانی از سربازان عرصه امنیت بوده که عمر خود را در راستای استقرار امنیت، اما بدون نام و نشان در این عرصه گذاشت و بخشی از مسئولیت را در یک محیط علمی، تحقیقاتی و آموزشی به سر برد و قطعاً منشأ تحولات، تغییرات و رشد و بالندگی بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته