دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد؛

«جهاد تبیین» تنها راه مبارزه با شایعه‌پراکنی و دروغ دشمنان

«جهاد تبیین» تنها راه مبارزه با شایعه‌پراکنی و دروغ دشمنان
محمدجواد فرهنگ، «جهاد تبیین» را تنها راه مبارزه با دشمنان در راستای حرکات مذبوحانه شایعه‌پراکنی، دروغ و تصویر اشتباه نشان‌دادن از طریق ناکارآمدی برشمرد.
کد خبر : 815293

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زاهدان، محمدجواد فرهنگ در نشست شورا و مدیران حراست واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: افرادی مأمور تدوین فتنه در نظام های مختلف هستند  و نظام مقدس جمهوری اسلامی با عظمتی که در جهان به منصه ظهور گذاشته، قطعاً مورد توجه آنهاست.

وی افزود: فتنه‌هایی  که در دنیای معاصر اتفاق می‌افتد، شباهت زیادی به فتنه‌هایی دارد که در دوره رسالت پیامبر(ص) و امامت حضرت علی(ع) دارد و فقط ابزار آن تغییر کرده است، شایعه‌پراکنی، دروغ و تصویر اشتباه نشان دادن از طریق ناکارآمدی از فتنه‌های همیشگی دشمنان بوده و هست؛ بنابراین این حرکات مذبوحانه باید از هرجهت رصد شوند و تنها راه مبارزه با آنها جهاد تبیین است.

** توسعه نارضایتی در دستور کار دشمن بوده و هست

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه جنگ دنیای غرب بر سر مرجعیت علمی است و برای همین دانشگاه‌ها و دانشجویان را نشانه رفته‌اند، افزود: باید  بصیرت داشته باشیم و بیانیه تعلیمات و تربیت اجتماعی در راستای تبیین دستاوردهای نظام و ممانعت از نفوذ دستگاه تبلیغات دشمن در همه ابعاد را در دستور کار خود قرار دهیم.

فرهنگ یادآور شد: توسعه نارضایتی و فرصت‌طلبی از این امر مهم در دستورکار دشمن بوده و هست و تریبون‌هایی که از کشورهای بیگانه در قالب رسانه حمایت می‌شوند حامیان عاملان فتنه‌اند؛ بنابراین باید از ظرفیت مجازی دانشگاه برای تبلیغ بیانیه تعلیم و تربیت به نحو احسن استفاده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته