دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
از میان ۱۲۰ مصاحبه‌شونده؛

۴۰ نفر جذب مدارس سعادت زابل شدند/ برگزاری بیش از ۱۷۰ رویداد در هفته وحدت

۴۰ نفر جذب مدارس سعادت زابل شدند  برگزاری بیش از ۱۷۰ رویداد در هفته وحدت
سروری‌مجد گفت: برای جذب در مدارس سعادت زابل از میان ۱۲۰ مصاحبه‌شونده ۴۰ نفر پذیرفته شده‌اند.
کد خبر : 808638

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از زاهدان، علی سروری‌مجد مشاور و مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه شورای استانی دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان با تبریک هفته وحدت اظهار کرد: هفته وحدت یکی از ابتکارات مهم و ضروری حضرت امام خمینی (ره) بوده که وظیفه ما را سنگین می‌کند و باید آن را جدی گرفته و به عنوان امری مهم و استراتژیک تلقی کنیم که بحمدالله دانشگاه آزاد اسلامی در این زمینه توفیقات قابل توجهی داشته است.

سروری‌مجد افزود: ۱۷۱ رویداد در هفته وحدت در سراسر ایران اسلامی برگزار خواهد شد و استان سیستان و بلوچستان به عنوان یک استان وحدت محور و ولایت‌مدار که پیشگام در فعالیت‌های تقریبی است، این هفته به همت علاقه‌مندان به این رویداد‌ها شاهد برنامه‌های مؤثری خواهد بود.

وی فعالیت مدارس شبانه‌روزی سعادت را در سیستان و بلوچستان یادآور شد و ادامه داد: از میان ۱۲۰ نفر مصاحبه‌شونده برای تحصیل در مدارس شبانه‌روزی سعادت زابل که با توجه بی‌دریغ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه شهرستان زابل و کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) راه‌اندازی شد برای دوره اول دبیرستان ۴۰ نفر موفق به کسب رتبه و پذیرفته و جذب شدند.

 مشاور و مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در طرح کلان قرار بر این است که مدارس سعادت در کنار دانشکده‌ الهیات و معارف اسلامی بتواند نیاز‌های هر منطقه را برآورده کند و صرفاً مباحث نظری در آن تدریس نشود؛ بلکه مباحث کاربردی نیز به اقتضای هر منطقه تدریس شود.

سروری‌مجد بیان کرد: با توجه به شناختی که از استان سیستان و بلوچستان داریم، دغدغه همه‌ ما این است که استان سیستان و بلوچستان در مقایسه با گذشته در مسائل آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بالاتر باشد.

حجت الاسلام سیدوحید معتمدی معاون فرهنگی سازمان سما هم گفت: با توجه به حوادثی که به‌تازگی در کشور اتفاق افتاد، مسئولیت تعلیم و تربیت ما در دانشگاه و مدارس بسیار سنگین شده است، میانگین سنی اغتشاشگران به سن و سال دانش‌آموزان می‌خورد، اگر دقت نکنیم، نسل بعدی انقلاب در جایی دیگر تربیت خواهند شد، باید این هشدار و تلنگر را بپذیریم، راهکار‌های گذشته باید به‌روز رسانی شوند تا دیگر خودشان آسیبزا نباشند.

انتهای پیام/۴۰۶۲/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته