دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سردار حسن‌زاده در گفتگو با آنا:

مدیریت کلان شهید سلیمانی در جبهه مقاومت کاملا مشهود است

مدیریت کلان شهید سلیمانی در جبهه مقاومت کاملا مشهود است
فرمانده سپاه تهران بزرگ با تاکید بر اینکه مدیریت کلان شهید سلیمانی در جبهه مقاومت کاملا مشهود است،گفت: با اقدامات«حاج قاسم» جبهه مقاومت تقویت و دشمنان از مرزهای کشورهای اسلامی عقب رانده شدند.
کد خبر : 822511

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، درباره ویژگی‌ها و ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی،گفت: شهید سلیمانی یک شخصیت نهضتی دارد و شخصیت شان بر کسی پوشیده نیست و آثار آن کاملا در جبهه مقاومت مشهود است. 

وی افزود: شهید سلیمانی به مرور جبهه مقاومت را توسعه داد و هدف گذاری کرد تا این جبهه در مقابل استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی گسترش یابد.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با بیان اینکه با اقدامات شهید سلیمانی جبهه مقاومت تقویت و دشمنان از مرز‌های کشور‌های اسلامی عقب رانده شدند،گفت: رزمندگان اسلام در سیم خاردار مرز سرزمین‌های اشغالی مستقر شدند. 

سردار حسن‌زاده اضافه کرد: یکی از دستاورد‌های دیگر شهید سلیمانی توانمند کردن آموزشی، اعتقادی و معنوی رزمندگان اسلام بوده است. امروز با شهید شدن شهید سلیمانی نه تنها جبهه مقاومت متوقف نشده بلکه توسعه هم یافته است. 

وی با تاکید بر اینکه مدیریت کلان شهید سلیمانی در جبهه مقاومت کاملا مشهود است، یادآور شد: شهید سلیمانی یک شخصیت مردمی بود که برای مردم و اسلام خدمت می‌کرد. «حاج قاسم» هر جا که نیاز به تفکر و کمک او بود؛ ایشان حضور می‌یافتند. وی موانع را بر می‌داشت تا پیشرفت‌ها و رویش‌ها حاصل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته