دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گفتگو/ اتهامات عربستان به ایران دروغ است

«انتقام سخت» از قاتلان حاج قاسم در سرزمین‌های اشغالی انجام شد

«انتقام سخت» از قاتلان حاج قاسم در سرزمین‌های اشغالی انجام شد
مسئول اشراف دفتر فرماندهی کل سپاه گفت: امروز جبهه مقاومت خیلی پیشرفت کرده و بر همین اساس است که «انتقام سخت» از قاتلان حاج قاسم سلیمانی به طور عملی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است. 
کد خبر : 821789

سردار محمد تولایی مسئول اشراف فرماندهی کل سپاه در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست آنا، درباره نقش سردار سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت، اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت ۴۰ عملیات در کرانه باختری را انجام می‌دهد.

وی افزود: حضور نیرو‌های سازشکار در کرانه باختری باعث شده بود که آن منطقه جز حیاط خلوت رژیم صهیونیستی باشد؛ اما اکنون اوضاع تغییر کرده و جبهه مقاومت خیلی پیشرفت کرده است. 

 مسئول اشراف فرماندهی کل سپاه تصریح کرد: امروز انتقام سخت از قاتلان حاج قاسم سلیمانی به طور عملی در سرزمین‌های اشغالی انجام شده است. 

سردار تولایی درباره ادعا‌های غربی‌ها مبنی بر ارسال تسلیحات ایرانی به روسیه ،عنوان کرد: دشمن برای توجیه شکست خود ایران را متهم به ارسال سلاح به اوکراین می‌کند. 

وی تاکید کرد: رژیم سعودی هم بعد از هشت سال که در جنگ یمن به جایی نرسیده ایران را به حمایت تسلیحاتی از انصارالله متهم می‌کند که این ادعا‌ها؛ نخ نما و دروغین است. ادعا‌های دشمنان درباره ارسال موشک از سوی ایران دروغ است. 

مسئول اشراف فرماندهی کل سپاه یادآور شد: دشمن به توانمندی جمهوری اسلامی اقرار و توان انقلاب اسلامی را باور کرده است، اما با ادعا‌های دروغین قصد دارد ایران اسلامی را در همه مباحث متهم کند. 

وی درباره ساز کار و اهمیت مسکونی سازی جزایر سه گانه،افزود: امروز در جزایر ایرانی دانشگاه، فرمانداری و مراکز تجاری داریم و خیلی شرایط با گذشته فرق کرده است. 

مسئول اشراف دفتر فرماندهی کل سپاه گفت: ما مثل برخی حکومت‌های خود کامه نیستیم که به اجبار مردم را در منطقه‌ای مستقر کنیم. در جمهوری اسلامی به دلیل وجود مردم‌سالاری دینی، مردم در یک شیوه اغنایی می‌توانند برای انجام یک کار راغب باشند و به همین دلیل با ایجاد زیر ساخت‌هایی که در جزایر ایجاد شده مردم خود برای استقرار در این جزایر رغبت می‌یابند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته