دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
گفتگو/ «حاج قاسم» بنیانگذار مکتب مقاومت

ایران در حوزه پهپادی یک قدرت برجسته جهانی است

ایران در حوزه پهپادی یک قدرت برجسته جهانی است
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ما در حوزه پهپادی یک قدرت برجسته جهانی هستیم و دشمنان می‌دانند که جمهوری اسلامی می تواند به هرگونه تجاوزی با قدرت پاسخ دهد‌.
کد خبر : 822588

حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار گروه سیاست خبرگزاری آنا، با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی تجسم قدرت و اقتدار اسلامی است، گفت: جهاد یک جوان اسلامی و انقلابی وقتی در راه خدا باشد، خداوند متعال او را مدیریت و توانمند می‌کند و ابر قدرت‌ها در هر وضعیتی نسبت به او احساس خوف و ترس دارند.

وی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی به دین خدا و توانمندی‌های مردم باور داشت و خدا و مردم را مقابل هم نمی‌دید.

نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد: آنچه که شهید سلیمانی را شهید سلیمانی کرد ایمان به خدا، ولایت مداری و باور او به مردم در ایران و کشور‌های مختلف بود.

حجت الاسلام حاجی صادقی گفت: عشق و باوری که شهید سلیمانی به مردم داشت او را به عرصه مبارزه کشاند و خداوند متعال به «حاج قاسم» هدایت و نصرت بخشید و او را قدرتی ساخت که دشمنان نسبت به حاج قاسم سلیمانی خوف و ترس داشته باشند.

وی یادآور شد: شهید حاج قاسم سلیمانی مکتب و گفتمان مقاومت را به عنوان گفتمان برتر و توانمند در برابر جبهه استکبار بنیان گذاری کرد و همچنان پس از شهادت شان این گفتمان ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه به شهادت شهید سلیمانی توسط شقی‌ترین آحاد بشر اشاره کرد و گفت: دشمن ستمگر نمی‌تواند انسان آزاده‌ای که موجودیت آن‌ها را به خطر انداخته تحمل کند،از این رو وقتی که در میدان‌های جنگ با او ناتوانی و عجز خود را نشان دادند به حرکت‌های زشت تروریستی روی آوردند.

*توانمندی انقلابی‌ها خیلی بیش از آن چیزی است که دشمنان تصور می‌کنند

حجت الاسلام حاجی صادقی درباره علت تضعیف قدرت هوایی آمریکا در منطقه غرب آسیا،نیز گفت: یکی از عوامل ترساننده دشمن برای جلوگیری از هرگونه تعرضی، قدرتمند بودن و اقتدار است. 

وی افزود: ما در پرتو فرهنگ دینی و انقلابی خود، گام‌های بلندی را برای اقتدار و توانمندی برداشته ایم و در قرآن کریم هم اشاره شده که تا جایی که می‌توانید بر نیرو و قدرت خود بیفزایید. 

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه نیرو‌های نخبه ما در حوزه نظامی با ایمان و اخلاص و تلاش پا به میدان گذاشتند و دستاورد‌های مهمی را خلق کردند، یادآور شد: در عرصه موشکی و پهپادی بود که جوانان ما تلاش کردند و خدا هم به این تلاش برکت داد و جوانان را جهت موفقیت هدایت کرد. 

حجت الاسلام حاجی صادقی اضافه کرد: جمهوری اسلامی که روزی وارد کننده اسلحه بود، امروز با خود اتکایی توانست در عرصه دفاعی حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

 وی در پایان گفت: قدرت نظامی جمهوری اسلامی یک عامل بازدارنده و تامین کننده امنیت است و توانمندی نیرو‌های انقلابی خیلی بیش از آن چیزی است که دشمنان تصور می‌کنند. ما در حوزه پهپادی هم یک قدرت برجسته جهانی هستیم و دشمنان می‌دانند که جمهوری اسلامی می‌تواند به هرگونه تجاوزی با قدرت پاسخ دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته