دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی:

افزایش قیمت در لوازم خانگی خودزنی است

افزایش قیمت در لوازم خانگی خودزنی است
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی خاطرنشان کرد: اگر شرکتی قصد افزایش قیمت داشته باشد خودزنی کرده است، چرا که قدرت خرید مردم کاهش داشته و توانایی خرید بعد از افزایش قیمت را نخواهد داشت.
کد خبر : 820833

اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر این که آیا نوسانات نرخ ارز، باعث افزایش قیمت در لوازم خانگی شده است؟ گفت: فعلا در هیچ کدام از کالا‌های لوازم خانگی افزایش قیمت نداشته ایم.

وی افزود: اگر شرکتی قصد افزایش قیمت داشته باشد خودزنی کرده است، چرا که قدرت خرید مردم کاهش داشته و توانایی خرید بعد از افزایش قیمت را نخواهد داشت.

پازوکی میزان خرید لوازم خانگی را رو به کاهش عنوان کرد و اظهار داشت: پیش از این هر فرد می‌توانست با حقوق دو ماه خود اقدام به خرید یک لباسشویی تمام اتوماتیک کند، اما در حال حاضر با اختصاص شش ماه از حقوق این امکان فراهم نیست.

این فعال صنفی تصریح کرد: امروز در بازار لوازم خانگی، رفتار مصرف کنندگان لوازم خانگی بیشتر به سمت تعمیر کالا است و خرید در اولویت بعدی است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی با اشاره به ممنوعیت واردات لوازم خانگی تصریح کرد: چهار سال است که واردات لوازم خانگی از هر مبدایی به مقصد خاک ایران ممنوع شده است، اما در کالا‌هایی که توان تولید آن در داخل کشور وجود ندارد به صورت استثنا واردات داریم، مانند کولرگازی که مورد نیاز مناطق گرمسیر است.


انتهای پیام/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته