دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1401 - 11:42
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور

فرماندهی هلال‌احمر ناهماهنگی در سوانح را برطرف کرده است

فرماندهی هلال‌احمر ناهماهنگی در سوانح را برطرف کرده است
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: هر کجا بحرانی هست و عدم تعادل در حرکت‌ سازمان‌های مربوطه به چشم می‌خورد، فرماندهی هلال‌احمر به کار می‌آید و ما این را در سوانح سال جاری به خوبی دیدیم و درک کردیم.
کد خبر : 812608

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور در گردهمایی معاونان امداد و نجات جمعیت‌های استانی هلال‌احمر در سراسر کشور در تهران اظهار داشت: بر اساس قانون مدیریت بحران کشور مصوب ۱۳۹۸ همه سازمان‌های عضو مدیریت بحران بایستی برای پاسخ به سوانح در کنار هلال‌احمر قرار بگیرند و کمک کنند.

وی تصریح کرد:  مدیریت بحران سه مرحله پیشگیری، آمادگی به پاسخ و  بازسازی و بازتوانی پس از سانحه را دارد که در همه این مراحل هلال‌احمر نقش اصلی و هدایت کننده را بازی می‌کند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: جمعیت هلال‌احمر از اساسی‌ترین ارکان کشور است و خوشبختانه هلال‌احمر با ظرفیت و نوع‌دوستی پیرحسین کولیوند رئیس این جمعیت دچار رونق مضاعف شده‌ بنابراین از طرف وزیر کشور از وی قدردانی می‌کنم.

نامی با بیان اینکه  هلال‌احمر نیاز به پشتیبانی از سوی دولت و البته دیگر سازمان‌های مردم نهاد دارد، اظهار داشت: هر چه هلال‌احمر قدرتمندتر باشد به خصوص از نظر نیروی انسانی و متخصص، پاسخ به بحران ساده‌تر خواهد بود.

وی تاکید کرد: هر کجا بحرانی هست و عدم تعادل در حرکت‌ سازمان‌های مربوطه به چشم می‌خورد، فرماندهی هلال‌احمر به کار می‌آید و ما این را در سوانح سال جاری به خوبی دیدیم و درک کردیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته