دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 فروردين 1395 - 23:44

هیات پارلمانی ایران وارد ترکیه شد

هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران، متشکل از نمایندگان کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه برای گفت و گو در خصوص روابط پارلمانی دو کشور وارد آنکارا شد.
کد خبر : 78786

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ایرنا، این هیات در فرودگاه آنکارا مورد استقبال محمد ابراهیم طاهریان فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه و مقامات سفارت قرار گرفت.


هیات پارلمانی ایران قرار است فردا چهارشنبه مذاکراتی را با همتاهای ترکیه ای خود در مجلس ملی این کشور در خصوص توسعه روابط پارلمانی به ویژه در حوزه کمیسیون حقوقی و قضایی و مسائل مورد علاقه داشته باشد.


اعضای هیات پیش از شروع این مذاکرات در نشستی در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا، در خصوص آخرین وضعیت در همکاریهای پارلمانی و موضوعات در دستور کار بحث و تبادل نظر کردند.


الله یار ملک شاهی رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی را در این سفر، سید حمید رضا طباطبایی، میرهادی قره سید رومیانی، علی جلیلی اعضا و هاشم آهنگری دبیر کمیسیون حقوقی و قضایی همراهی می کنند.


هیات پارلمانی ایران در حالی به آنکارا سفر می کند که در جریان سفر روز شنبه دکتر حسن روحانی ریاست جمهوری اسلامی ایران به آنکارا، یک سند همکاری بین وزرای دادگستری دو کشور به امضا رسیده است.



انتهای پیام/

برچسب ها: ترکیه
ارسال نظر
هلدینگ شایسته