دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیر موزه تنستای استکهلم در موزه هنرهای معاصر تهران سخنرانی می‌کند

ماریا لیند مدیر موزه تنستا در استکهلم، روز پنج شنبه 19 فروردین ماه در ساعت 5 بعدازظهر در موزه‌ هنرهای معاصر تهران سخنرانی می‌کند.
کد خبر : 75624

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران؛ ماریا لیند مدیر موزه تنستا در استکهلم و کیوریتور یازدهمین دوسالانه گوانجو در چین روز پنج شنبه 19 فروردین ماه از ساعت 5 بعد ازظهر با موضوع «موزه تنستا، حوزه تماس و تعارض» به بحث پیرامون فعالیت های چندسال اخیر موزه تحت سرپرستی اش خواهد پرداخت.این فعالیت ها که درقالب پروژه‌های گوناگون اعم ازنمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها، سمینارها و نشریات متعدد صورت گرفته‌اند و هرکدام به شکلی دیدگاه خاص خانم ماریا لیند را در خصوص چگونگی ایجاد زیر ساخت‌های هنری نمایندگی می‌کند.


ماریا لیند مدیر موزه تنستا کونستهال در استکهلم است . او بین سال های 2008 تا2010 مدیر برنامه تحصیلات تکمیلی در مرکز مطالعات کیوریتوری کالج بارد بوده است و همچنین بین سال های 2002 تا 2004 مدیریت موزه کونستوراین مونیخ و از سال 1997 تا 2001 مدیریت موزه هنر مدرن استکهلم را بر عهده داشته است. وی در سال 2009 جایزه والتر هاپز برای دستاوردهای کیوریتوری به او تعلق گرفت و در پاییز 2010 گزیده‌ای از نوشته‌هایش از سوی انتشارات استرنبرگ به چاپ رسید.


علاقه‌مندان می‌توانند جهت حضور در برنامه سخنرانی خانم ماریا لیند (به صورت رایگان و آزاد)، روز پنجشنبه 19 فروردین ماه از ساعت 5 بعدازظهر به موزه هنرهای معاصر تهران مراجعه کنند.


انتهای پیام/

برچسب ها: استکهلم
ارسال نظر
هلدینگ شایسته