دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1393 - 08:12
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دماوند:

دانشگاه آزاد اسلامی رودهن گام‌های بلندی برای خانواده شاهد و ایثارگر برداشته است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دماوند، اظهار کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در چند سال گذشته و بخصوص با مدیریت جدید گام‌های بلندی برای خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان برداشته است.
کد خبر : 7544

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، امیر مرادی در جلسه ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با تشکر از رئیس واحد رودهن برای برگزاری چنین جلسات و با آرزوی موفقیت برای مسئول ستاد شاهد که در مسیر کمک به امور دانشجویان شاهد و ایثارگر قرار گرفته‌، گفت: با‌ شناختی که از رئیس واحد دارم و با مدیریت قوی وی امیدواریم بتوانیم گام‌های موثرتری برای خدمت رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر برداریم.


دکتر نقی شجاع، رئیس واحد رودهن هم گفت: دانشگاه آزاد اسلامی و عوامل اجرایی دانشگاه مفتخر است که بتواند گره‌ای از مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر را باز کند.


در ادامه جلسه موضوعاتی از جمله اینکه جلسات ستاد شاهد هر دو ماه یک بار تشکیل شود و هر شش ماه یک بار جلسه مشترکی با اداره کل بنیاد شهید استان تهران برگزار شود به تصویب رسید.


همچنین مصوب شد که در شروع هر نیمسال تحصیلی به نحوی مقتضی شرایط استفاده از مزایای بنیاد شهید برای دانشجویان شاهد و ایثارگر اطلاع رسانی شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته