دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 بهمن 1394 - 11:22

پیشنهاد جامعه مدرسین به مردم قم، چه کسانی هستند؟

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، فهرست کاندیداهای منتخب خود در انتخابات مجلس دهم را برای حوزه انتخابیه قم اعلام کرد.
کد خبر : 66492

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این فهرست، اسامی علی لاریجانی، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی و حجت‌الاسلام علی بنایی را قرار داده و سرلیستی خود در قم را به علی لاریجانی اختصاص داده است.


این فهرست در جلسه شب گذشته جامعه مدرسین نهایی شده که بعد از نماز مغرب و عشا و با حضور بیش از 20 نفر از اعضای این تشکل روحانی اصولگرا برگزار شده است.


چهار سال پیش در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اعضای حاضر در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه، علی لاریجانی و حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی را در لیست خود قرار دادند و لیست دو نفره منتشر کردند چرا که نتوانستند بین حجت‌الاسلام علی بنایی نماینده دوره‌های هفتم و هشتم قم و حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه، به جمع‌بندی برسند.


پیش از شکل‌گیری ائتلاف، بسیاری از اصولگرایان اعلام کرده بودند که جامعه مدرسین حوزه علمیه قم پای خود را از انتخابات مجلس شورای اسلامی کنار کشیده و تنها در حوزه قم اعلام موضع خواهد کرد.


بسیاری از ناظران سیاسی معتقد بودند که کناره‌گیری جامعه مدرسین از انتخابات مجلس دهم، به نفع جبهه پایداری خواهد بود؛ گمانه‌ای که در عمل با اعلام فهرست ائتلاف اصولگرایان برای حوزه تهران محقق شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته