دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رویداد عصر امید/۳۶۳

طراحی پلتفرم ارائه مطلوب آموزش آنلاین و آفلاین

کاظمی، شرکت کننده رویداد عصر امید از طراحی پلتفرم ارائه مطلوب آموزش آنلاین و آفلاین، خبر داد.
کد خبر : 662851
یادگیری

حسن کاظمی، مدیر هسته داکا در مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال در حاشیه برگزاری نمایشگاه عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی در مصلای تهران که با محصول پلتفرم آموزش آنلاین و آفلاین در این رویداد شرکت کرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا بیان کرد: یک پلتفرم اینترنتی مشابه فرادست داریم که ویدئوها و فیلمهای آموزشی آفلاین را می‌گذاریم و برای اساتید دسترسی پلن می‌دهیم که ویدئوهایشان را بارگذاری و کسب درآمد کنند.


وی در رابطه با نحوه حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از این شرکت گفت: در مرکز رشد به ما فضا دادند که به ما خیلی کمک کرد. قبل از دوره کرونا ما پروژه‌های‌مان آماده نشده بود البته یک جلسه برای ارائه رفتیم، اما آماده نبود، زمانی که آماده شده دانشگاه‌ پلتفرم‌های دیگری که در حال حاضر دارد را خریداری کرد.


کاظمی افزود: پلتفرم سیستم مدیریت یادگیری LMS ما آزمون آنلاین هم دارد یعنی می‌تواند یک دانشگاه مجازی باشد حتی دانشکده یا یک چیزی مشابه دانشکده داشته باشد و دروس تخصصی را هر کدام از دانشکده‌ها داشته باشند، اساتید خودشان را داشته باشند برای چند تا دانشکده تدریس کنند، می‌تواند کلاس زمان بندی باشد ویدئوی آموزشی و آنلاین هستند.


وی ادامه داد: در زمانی که به دانشجو گفته می‌شود به فیلم‌ها دسترسی دارد. استاد می‌تواند برای یک دوره تکلیف و تاریخ تعیین کند که دانشجویان در آن تاریخ فایل‌ها را بارگذاری کنند و البته محدودیت شرکت کننده دارد. کیفیت می‌تواند خیلی بالا باشد، مخصوصا اگر آفلاین برگزار شود. زیرا بستر اینترنت ممکن است پرسرعت نباشد و باید درجا باید آپلود شود و خروجی گرفته شود اگر آفلاین باشد به این صورت است می‌تواند به چند کیفیت خروجی بگیرد که با توجه به سرعتی که هر کسی که ویدئو می‌بیند به صورت خودکار تنظیم شود.


کاظمی در ارزیابی رویداد عصر امید گفت: نمایشگاه برای ما خوب بوده بابت طراحی سایت پیش ما آمدند در بحث طراحی سایت شرکت‌هایی که اینجا هستند، معضل دارند لذا اگر دانشگاه بتواند همچنان از ما حمایت کرده و کمک کند، مشتاق خیلی زیاد بود.


به گزارش آنا، رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» به‌منظور معرفی تجهیزات، محصولات، دستاوردها و فعالیت‌های حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه با هدف ارائه بستری برای ایجاد کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیانی و فرصتی برای اشتغال دانشجویان در چهلمین سالگرد راه‌اندازی این دانشگاه با شعار ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، ۱۰۰۰ ایده و استارت‌آپ و ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق از هشتم تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در مصلای تهران برگزار شد.


انتهای پیام/۴۱۶۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته