دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رویداد عصر امید/ ۳۶۷

طراحی و تولید تابلوهای معرق و منبت کاری چوبی/ معلولیت محدودیت نیست

حسین پور، شرکت کننده رویداد عصر امید با اشاره به اینکه معلولیت محدودیت نیست از طراحی و تولید تابلوهای معرق و منبت کاری چوبی، خبر داد.
کد خبر : 662912
صنایع دستی

بهنام حسین‌پور در حاشیه برگزاری نمایشگاه عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی در مصلای تهران که با تابلوهای معرق و منبت کاری چوبی در این رویداد شرکت کرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا بیان کرد: حدود ده سال است هم معرق هم کار منبت انجام می‌دهم، تابلو می‌زنم در گالری‌های مختلف شرکت کردم و جوایز مختلف گرفتم.


وی افزود: همه کارهایم کار دست است. اگر خودمان طرحی طراحی می‌کنیم یا از جای طبیعت عکس می‌گیریم بعد یک تخته سه لا می‌چسبانیم. چوب‌های تهران زیاد هستند می‌خریم و چوب‌های گردو و گلابی افرا و نیز از رنگ‌های روشن تا تیره زرد نارنجی همه را استفاده می‌کنیم و به عنوان تابلو، گردنبند یا جای دستمال کاغذی و آباژور تزیینی می‌سازیم و به بازار عرضه می‌کنیم.


حسین‌پور با اشاره به اینکه بعد از اخذ مدرک لیسانس وارد رشته معرق شدم، گفت: ابتدا آموزش دیدم و در حال حاضر چند سالی است کار می‌کنم.


وی در رابطه با ارزیابی رویداد عصر امید خاطرنشان کرد: همه مردم فکر می‌کنند که معلولیت محدودیت است، اما نیست من هم می‌توانم کار انجام دهم و هم می‌توانم کار بفروشم، خودم تهیه کنم و حتی خودم رانندگی کنم با فرد عادی فرقی ندارم. یک خانه کرایه کردم کار میکنم اتاق خوابش کارگاه است هر کسی خواست آموزش ببیند.


انتهای پیام/۴۱۶۷/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته