دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1401 - 13:01

سامانه «ثبت بازخورد» در دانشگاه شهید بهشتی راه‌اندازی شد

مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهیدبهشتی گفت: سامانه «ثبت بازخورد» این دانشگاه با هدف ارزیابی شاخص رضایت استادان، دانشجویان و کارمندان راه‌اندازی شد.
کد خبر : 654823
دانشگاه شهید بهشتی



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه شهیدبهشتی، سیدمهدی طباطبایی، مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با تشریح عملکرد و اهداف سامانه «ثبت بازخورد» گفت: این سامانه از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و با هدف ارزیابی شاخص رضایت استادان، دانشجویان و کارمندان به نشانی https://comments.sbu.ac.ir راه‌اندازی شده است. نتایج این ارزیابی‌ها در اختیار مدیران واحدها قرار می‌گیرد تا در صورت نیاز، در تصمیم‌گیری‌های آنان به‌کار گرفته شود.


مدیر امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی با برشمردن ضرورت راه‌اندازی سامانه مذکور اظهار کرد: شاخص رضایت، یکی از عناصر شکل‌دهنده شاخص کلان فرهنگی یک سازمان یا وزارتخانه یا دولت است. این شاخص را از منابع مختلفی می‌توان به‌دست آورد که یکی از آن‌ها نظرات کاربران است.


وی افزود: دانشگاه شهیدبهشتی از نخستین سازمان‌هایی است که این طرح در آن اجرا می‌شود و شاخص رضایت دانشجویان به‌عنوان یکی از شاخص‌های مهم فرهنگی از طریق یکی از منابع اصلی، یعنی ثبت نظر مستقیم آنان، بررسی می‌شود.


طباطبایی در خصوص فرآیند سامانه بازخورد گفت: دانشجویان در صفحه سامانه، نظرات خود را با تفصیل و بدون محدودیت می‌نویسند. سپس سامانه به‌صورت هوشمند تشخیص می‌دهد که نظر ثبت‌ شده مثبت است و یا منفی؛ به کدام دانشکده یا پژوهشکده مربوط است؟ موضوع اصلی و کلیدواژه‌های آن چیست؟ اسامی اعلام آن اعم از شخص و واحد کدام است؟ و در نهایت، آن‌ها را در گزارش‌های مختلفی ارائه می‌دهد.


انتهای پیام/۱۰۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته