دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

آقامیری: مدل‌های اجرایی فعالیت‌های دانش‌بنیان تبیین شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در خصوص مدل‌های مشارکت فناوری استان و واحدهای دانشگاهی و انواع آن پس از جمع‌بندی تاکید کرد؛ ۱۰ مدل در راستای اجرایی شدن فعالیت‌های فناوری و دانش‌بنیان تبیین شده است.
کد خبر : 654640
محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد استان تهران



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جلسه شورای اقتصاد دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با حضور رئیس این واحد، معاون فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان استان تهران و اعضای شورا در محل دبیرخانه استان تهران برگزار شد. سیدمحمودرضا آقامیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با تاکیدبر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در این واحد، اهتمام ویژه واحدهای استان را خواستار شد.


در ادامه این نشست؛ حامد افشاری، معاون فناوری، نوآوری و اقتصاد دانش‌بنیان استان تهران در خصوص راه کنش‌ها و اقدامات بسته کاری معاونت فناوری استان و واحدهای دانشگاهی در راستای عملیاتی کردن بیانات مقام معظم رهبری مبنی‌بر شعار سال مباحث تولید، دانش‌بنیان، اشتغال و سند تحول و تعالی در دانشگاه سخنانی ایراد کرد.


وی همچنین در خصوص مدل‌های مشارکت و انواع آن پس از جمع‌بندی تاکید کرد؛ ۱۰ مدل در راستای اجرایی شدن فعالیت‌های فناوری و دانش‌بنیان تبیین شده است.


در ادامه جلسه؛ چند طرح دانش‌بنیان از واحدهای استان تهران مورد بررسی قرار گرفت. اعضای شورا نیز نقطه نظرات خود را در خصوص پیش‌نویس آئین‌نامه شورای مدیریت فعالیت‌های دانش‌بنیان دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران مطرح و مقرر شد که اصلاحات انجام و آئین‌نامه نهایی شود.


در پایان؛ اعضای شورا موافقت اولیه خود را برای راه‌اندازی سرای نوآوری طراحی مهندسی و سیستم‌های الکترومکانیکی واحد اسلامشهر اعلام کردند.


انتهای پیام/۱۰۴/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته