دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1401 - 16:26
قلعه‌نوی در بازدید از دانشگاه آزاد ماکو مطرح کرد؛

توانمندسازی و بازاریابی‌ بین‌المللی برای ۷ هزار دانش‌بنیان

رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری ریاست جمهوری گفت: موضوع توسعه صادرات یکی از اهداف ماست و در جامعه آماری حدود ۶ الی ۷ هزار دانش‌بنیان وجود دارد که وظیفه توانمندسازی و بازاریابی‌های بین‌المللی آنها برعهده ماست.
کد خبر : 652561
قلعه‌نوی در بازدید از دانشگاه آزاد ماکو



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ماکو، مهدی قلعه‌نوی رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو دیدار و گفت‌وگو کرد.


رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری ریاست جمهوری در این دیدار توضیحاتی درباره اهداف و برنامه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه کرد و خواستار تعامل و همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو در این خصوص شد.(بیشتر بخوانید)


توانمندسازی و بازاریابی‌ بین‌المللی برای ۷ هزار دانش‌بنیان


مهدی قلعه‌نوی با اشاره به ظرفیت منطقه آزاد تجاری و صنعتی و وجود گمرک بازرگان از رئیس واحد بین‌الملل ماکو درخواست کرد که زمینه حضور شرکت‌های دانش‌بنیان را در دانشگاه فراهم کرده و تلاش کند در صورت وجود مشکلات آن را برطرف کند.


وی با اشاره به حمایت از نخبگان علمی بیان کرد: همواره از نخبگان جوان علمی چه در داخل و چه در خارج از کشور حمایت می‌کنیم.


توانمندسازی و بازاریابی‌ بین‌المللی برای ۷ هزار دانش‌بنیان


رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: موضوع توسعه صادرات یکی از اهداف ماست و در جامعه آماری حدود ۶ الی ۷ هزار دانش‌بنیان وجود دارد که وظیفه توانمندسازی و بازاریابی‌های بین‌المللی آنها برعهده ماست.


قلعه‌نوی اضافه کرد: کارگزاری‌ها و خانه‌های نوآوری در سطح دنیا داریم که بخش عمده آنها تجاری هستند و ما در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری ریاست جمهوری از آنها حمایت می‌کنیم.


توانمندسازی و بازاریابی‌ بین‌المللی برای ۷ هزار دانش‌بنیان


وی با اشاره به شعار سال ۱۴۰۱ بیان کرد: در این خصوص با مسئولان منطقه آزاد ماکو تبادل نظر کردیم تا بتوانیم از ظرفیت، امکانات و توانایی‌های منطقه آزاد برای کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنیم.


رئیس مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری ریاست جمهوری متذکر شد: با توجه به موقعیت منطقه آزاد -که با چند کشور همسایه در تعامل هستند- و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو باید تسهیلات و زیرساخت‌هایی مهیا و برای صادرات از این فرصت و ظرفیت استفاده کنیم.


به گزارش آنا، در این دیدار صدرا علیپور رئیس دانشگاه آزاد ماکو با اشاره به ظرفیت و امکانات دانشگاه، آمادگی خود را برای هر نوع همکاری با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد.


توانمندسازی و بازاریابی‌ بین‌المللی برای ۷ هزار دانش‌بنیان


قلعه‌نوی و رئیس واحد ماکو به همراه مسئولان از ساختمان و امکانات دانشگاه آزاد ماکو بازدید کردند.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته