دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 اسفند 1400 - 16:15

حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در ماکو

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو از این دانشگاه بازدید و با دانشگاهیان گفت‌وگو کرد.
کد خبر : 646972
حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در واحد بین‌الملل ماکو



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ماکو، مهدی زواری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با حضور و قرائت فاتحه بر سر مزار شهدای مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌الملل ماکو با اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه دیدار کرد.(بیشتر بخوانید)


حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در ماکو


در این دیدار سعید مرادی رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد ماکو با ارائه گزارش از اهداف و برنامه‌ها و اقدامات انجام‌شده در راستای حل مشکلات دانشگاه از رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان غربی درخواست مساعدت و همکاری کردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی هم با استماع نظر و دیدگاه‌های مسئولان و کارکنان واحد ماکو، قول مساعدت و پیگیری داد.


حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در ماکو


مهدی زواری همراه با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه از امکانات، آزمایشگاه و فضای سبز و آموزشی واحد ماکو بازدید کرد و در راستای تسریع اقدامات مواردی را متذکر شد.


دیدار رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان غربی با رئیس منطقه آزاد ماکو


حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در ماکو


مهدی زواری رئیس دانشگاه آزاد استان آذربایجان غربی با محمدرضا عبدالرحیمی رئیس منطقه آزاد ماکو هم دیدار و گفت‌وگو کرد.


رئیس دانشگاه آزاد آذربایجان غربی در این دیدار با ارائه گزارشی از توانایی‌های این دانشگاه، از رئیس منطقه آزاد ماکو درخواست کرد تا دانشگاه آزاد اسلامی را در راستای نیل به اهداف بلند آموزشی کمک و همیاری کند.


انتهای پیام/۴۱۰۳/4062/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته