دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1401 - 10:34

واکنش دفتر تقریب دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی به حادثه حرم رضوی

دفتر تقریب مذاهب دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با صدور بیانیه‌ای حادثه اتفاق افتاده در حرم رضوی را محکوم کرد.
کد خبر : 651246
واکنش دفتر تقریب دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی به حادثه حرم رضوی



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ارومیه، دفتر تقریب مذاهب اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با صدور بیانیه‌ای حادثه اتفاق افتاده در حرم رضوی را محکوم کرد.


در این بیانیه با نشر آیه ۶۹ سوره آل عمران «وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا؛ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یرزَقونَ» آمده است: حرم مطهر رضوی در سومین روز ماه ضیافت الهی شاهد رویداد دلخراشی بود که منجر به شهادت و زخمی شدن چند تن از روحانیون جهادگر شد. بی‌شک قربانیان این حادثه که با زبان روزه به فیض شهادت در راه خدا نائل گشته‌اند نزد پروردگار خود متنعم خواهند بود؛ اما باید توجه داشت این اتفاق غیرانسانی و وقایع دیگر رخ‌داده در روزهای اخیر در کشور ایران اسلامی، حکایت از طراحی دشمن برای القای اختلافات و تنش‌های قومی و مذهبی دارد. پرواضح است دشمنان قسم‌خورده ایران اسلامی درصدد هستند با سوءاستفاده از چنین قضایایی اهداف شوم خود را که ازجمله آنها تفرقه‌افکنی بین مسلمانان و ملت ایران و کشورهای همسایه است دنبال کنند.


این بیانیه می‌افزاید: دفتر تقریب دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی با محکومیت این جنایات غیرانسانی و تبریک و تسلیت شهادت روحانی عزیز از آحاد ملت ایران می‌خواهد صبر و شکیبایی و اخوت و برادری را سرلوحه تعاملات خود قرار دهند و اجازه هر گونه سوءاستفاده از طرف دشمن را سلب کنند.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته