دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 بهمن 1394 - 09:18

سردار اشتری: برخی از مرزها هنوز تجهیزات فیزیکی و الکترونیکی ندارند

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در بحث خرید تجهیزات و امکانات برای مرزها پیشنهادهای لازم به دولت داده شده است، گفت: امیدواریم در بودجه سال 95 و برنامه پنج ساله ششم این پیشنهادات لحاظ شود تا بتوانیم در بحث مبارزه با مواد مخدر سریع و دقیق‌تر عمل کنیم.
کد خبر : 64928

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار حسین اشتری در همایش رؤسا و معاونین پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان‌ها در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت مجهز کردن مرزهای ایران اظهار کرد: خرید تجهیزات و امکانات برای مرزها و اقدامات کنترلی دو مساله مهم در بحث مبارزه با مواد مخدر محسوب می‌شود که پیشنهادهای لازم در این خصوص به دولت داده شده است تا در بودجه سال 95 و برنامه پنج ساله ششم تمهیدات لازم برای آنها اندیشیده شود و ما امیدواریم با حمایت دولت دست‌مان برای خرید تجهیزات روز به روز بازتر شود.


وی افزود: امر مبارزه با مواد مخدر بسیار مقدس است و وجود تجهیزات باعث می‌شود این اقدام سریع‌تر و دقیق‌تر انجام شود. ما نیازمندی‌های خود را اعلام کرده‌ایم و امیدواریم مشکل‌مان در خصوص تجهیز مرزها برطرف شود.


فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه در بخش‌هایی از مرزها که دارای اولویت‌ بوده است، انسداد صورت گرفته است،‌ افزود: قسمتی از مرزها همچنان نیازمند تجهیزات الکترونیکی و فیزیکی است و ما با همکاری همکاران‌مان در ناجا و حمایت دولت انسداد این مرزها را در دستور کار خود داریم.


عدم اتکای ایران به سازمان‌های بین‌المللی


اشتری با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در بحث مبارزه با مواد مخدر اتکایی به سازمان‌های بین‌المللی ندارد، عنوان کرد: بر اساس گزارشاتی که به سازمان‌های بین‌المللی فرستاده می‌شود اکثر آنها پذیرفته‌اند که ایران با قاطعیت و جدیت در بحث مبارزه با مواد مخدر تلاش می‌کند و شهدایی که ما در این راه تقدیم کرده‌ایم سند این ادعا است.


وی در خصوص افزایش حقوق کارکنان ناجا توضیح داد: بحث افزایش حقوق کارکنان ناجا را با ستاد کل نیروهای مسلح و دولت در میان گذاشته‌ایم تا در این زمینه گشایشی صورت گیرد. البته با همکاری همکاران‌مان و حمایت ستاد کل نیروهای مسلح اقداماتی انجام شده است.


فرمانده ناجا در خصوص لایحه حذف اعدام قاچاق‌چیان گفت: نتیجه‌گیری در خصوص این قانون برعهده دستگاه قضا است اما ما معتقدیم اقدامات ما در خصوص بحث مبارزه با مواد مخدر باید بازدارندگی کافی داشته باشد.


انتهای پیام/

برچسب ها: اشتری مواد مخدر
ارسال نظر
هلدینگ شایسته