دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1394 - 14:17

لاریجانی درگذشت امیر سرلشکر محمد سلیمی را تسلیت گفت

رئیس مجلس در پیامی در گذشت امیر سرلشکر محمد سلیمی، مشاور نظامی رهبر معظم انقلاب و فرمانده سابق ارتش جمهوری اسلامی را تسلیت گفت.
کد خبر : 64599

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، به نقل از اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، در پیام علی لاریجانی آمده است: در گذشت امیر سرلشکر محمد سلیمی، مشاور نظامی رهبر معظم انقلاب و فرمانده سابق ارتش جمهوری اسلامی موجب تاسف و تاثر شد.


رئیس مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از پیام خود یادآور شده است: مرحوم امیر سرلشکر سلیمی از فرماندهان موثر و متعهد ارتش بودند که خدمات ایشان به‌ویژه در سال‌های دفاع مقدس و عملیات‌های فراوان بر علیه ارتش رژیم بعث صدام و انجام مسئولیت‌های متعدد به عنوان فرماندهی ستاد جنگ‌های نامنظم، وزیر دفاع و ریاست دفتر مشاوره نظامی حضرت امام خمینی (ره) همواره در تاریخ افتخارات کشور به یادگار خواهد ماند.


لاریجانی در پیام تسلیت خود آورده است: اینجاب ضمن عرض تسلیت درگذشت این امیر دلاور به پیشگاه فرماندهی معظم کل قوا، فرماندهان و کارکنان ارتش، دوستان و خانواده گرانقدرشان، برای روح آن مرحوم علو درجات و برای بازماندهان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب