دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مشتری مداری بانک ایران‌زمین با افزایش خدمات الکترونیک

یکی از مسائل مورد توجه در بانک ایران‌زمین بها دادن به مشتریان است و مشتریان بر اساس مراوداتی که با بانک دارند،خدمات دریافت می‌کنند.
کد خبر : 635026
ایران زمین



به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، در دنیای رقابتی امروز، انتظارات از مؤسسات مالی نسبت به گذشته متفاوت‌تر است، به همین دلیل کیفیت انجام امور از اهمیت خاصی برخوردار است و سعی می‌شود کارها با دقت انجام شود.


کیفیت خدمات الکترونیکی و آفلاین، بر رضایتمندی مشتریان خدمات بانکی تأثیر بسزایی داشته که به نوبه خود بر اعتماد و تعهد و وفاداری به تجارت الکترونیکی مثبت قلمداد می‌شود.


ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان باعث جذابیت، وفاداری و رضایت مثبت شده، همچنین موجبات حداکثری شدن مزیت‌های رقابت تجارت الکترونیکی را فراهم می‌آورد.


یکی از مسائل مورد توجه در بانک ایران‌زمین بها دادن به مشتریان است و مشتریان بر اساس مراوداتی که با بانک دارند،خدمات دریافت می‌کنند و هرچه میزان این مراودات بیشتر باشد، خدماتی که دریافت خواهند کرد نیز بیشتر خواهد بود.


در بانک ایران‌زمین متناسب با ارزش مشتری خدمات خاصی به کاربران عرضه می‌شود و تعیین‌کننده سطح مشتری بوده و این مشتری است که جایگاه خود را تعیین و ارتقاء می‌بخشد که این تغییرات بنیادین مزیت رقابتی پایدار را برای بانک ایجاد می‌گرداند و مبتنی بر مدل‌های نوین صنعت بانکداری در سطح جهانی است و مفهوم بانک را به بانکداری ارتقاء می‌دهد.


مزایای استفاده از شیوه‌های نوین بانکی از جمله کاهش هزینه‌های نگهدارنده مرتبط با کارکنان، کوتاه شدن دوره پردازش، افزایش سرعت، بهبود انعطاف‌پذیری در معاملات کسب‌وکار و به طور کلی ارائه خدمات بهتر به مشتریان باعث شده است که امروزه استفاده از شیوه‌های نوین بانکی در ارائه خدمات به مشتریان در بسیاری از مؤسسات مالی بانک‌ها به طور فزاینده‌ای رشد و شیوع یابد.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته