دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون پرستاری وزارت بهداشت در گفت‌وگو با آنا:

مخالف قرارداد ۸۹ روزه پرستاران هستیم/ حداقل مدت این قراردادها باید ۱ ساله شود

عبادی با اشاره به قرارداد ۸۹ روزه پرستاران گفت: ما به این مدل استخدام‌ها منتقد هستیم و همکارانمان در معاونت توسعه باید پاسخگوی این موضوع باشند.
کد خبر : 627660
پرستاران

عباس عبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه جامعه خبرگزاری آنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر جمع‌آوری قرارداد ۸۹ روزه پرستاران و حل این معضل اظهار کرد: ما به این مدل استخدام‌ها منتقد هستیم و همکارانمان در معاونت توسعه باید پاسخگوی این موضوع باشند.


معاون پرستاری وزارت بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی با اشاره به برنامه‌های وزارت بهداشت برای این موضوع افزود: امید است با کمک معاون جدید توسعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بتوانیم بساط این موضوع را جمع آوری کنیم و حداقل مدت تفاهم و قرارداد با پرستاران ۱ ساله شود.




بیشتر بخوانید:


۱۵مرکز شبانه روزی واکسیناسیون در تهران در حال فعالیت هستند


گره مشکلات پرستاران به دست کجا حل می‌شود؟ / فغان مسئولان از کمبود پرستار در کشور


مشکلات اقتصادی، خودخواهی‌های فردی و روابط نامشروع دلایل عمده سقط جنین/ رواج فرهنگ اشتباه «من یک‌بار فرصت زندگی زندگی دارم»




وی در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه‌های معاونت پرستاری وزارت بهداشت در زمینه افزایش حقوق پرستاران گفت: وزارت بهداشت مدعی کمبود حقوق است و باید فشار را به سایر بخش‌های دولت که تصمیم‌ساز هستند بیاوریم، همچنین باید در این زمینه از مجلس شورای اسلامی هم درخواست کمک داشته باشیم.


انتهای پیام/۴۱۷۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته