دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 آبان 1400 - 13:08
در دانشگاه آزاد اسلامی؛

چهارمین دوره انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی برگزار می‌شود

چهارمین دوره انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ۳۰ آبان‌‎ماه برگزار می‌شود.
کد خبر : 619532
آزاد اسلامی



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا زارع‌شهرآبادی، سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه، گفت: چهارمین دوره انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه در ۳۰ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.


وی افزود: ثبت‌نام ۷۸۸مدیر مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از صبح روز شنبه ۱۵ آبان‌ماه آغاز و تا ۱۷ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.


سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه پس از اتمام مهلت ثبت‌نام بررسی صلاحیت نامزدها برای عضویت در کمیته ناظر، از سوی کمیته‌های اجرایی بدوی که در هر واحد با مسئولیت رئیس واحد تشکیل خواهد شد، شروع می‌شود، گفت: نتایج بررسی‌های اولیه در تاریخ ۲۰ آبان‌ماه اعلام می‌شود که درصورت هر گونه اعتراض نسبت به عملکرد کمیته اجرایی بدوی، این اعتراضات از سوی هیئت نظارت بر کمیته‌های اجرایی که در سازمان مرکزی با ریاست معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور سایر اعضای حقوقی و حقیقی تشکیل خواهد شد؛ مورد رسیدگی دقیق قرار خواهد گرفت.


زارع شهرآبادی گفت: پس از رسیدگی به شکایات لیست نهایی نامزدها در هر واحد در تاریخ ۲۶ آبان‌ماه اعلام خواهد شد و از صبح روز یک‌شنبه ۳۰ آبان‌ماه این انتخابات به‌صورت یکپارچه و همزمان به‌صورت الکترونیکی در واحدهای سراسر کشور آغاز و تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت.


وی افزود: با توجه به فراهم کردن زیرساخت برگزاری انتخابات الکترونیکی در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه نشریات دانشجویی، تمهیدات لازم اندیشه شده که پس از اتمام مهلت رای‌گیری نتایج از طریق سایت معاونت فرهنگی و دانشجویی اعلام می‌شود.


انتهای پیام /۱۱۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته