آسیبهای آموزش مجازی در بدو ورود دانشجویان به بازار کار بروز خواهد کرد
زهره جباری در گفتوگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره کیفیت آموزشهای مجازی در زمان کرونا، گفت: با توجه به شیوع ویروس همهگیر کرونا موافق برگزاری کلاسها بهصورت غیر حضوری به علت بازنماندن دانشجویان از تحصیل بودهام چراکه از اتلاف وقت دانشجویان جلوگیری میکرد.
استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با بیان اینکه انتظار میرفت بازدهی آموزش در این شیوه افزایش پیدا کند، افزود: باتوجه به تنوع حضور و غیاب در طول ترم تحصیلی اما اشتیاقی از سوی دانشجویان وجود نداشته و بیشتر آنها در این نوع آموزش به دنبال کسب نمره هستند، این دانشگاه بعد از گذشت ترم اول و چالشهای بستر الکترونیک از جهت زیرساختها و سرعت نوسانات اینترنت و غیره شاهد کاهش کیفیت آموزش به خصوص در دانشجویان معماری بوده است.
جباری در ادامه گفت: برای تقویت قدرت خلاقیت دانشجویان معماری باید امور آنها دستی انجام شود و بعد از مدتی بهسمت نرمافزار سوق داده شوند. در آموزش مجازی این امکان وجود ندارد که این امر منجر به عدم تقویت قدرت خلاقیت آنها شده است.
کارشناس و استاد دانشگاه معماری درباره آسیبهای آموزش مجازی در دوران کرونا، گفت: آسیبهای آموزش مجازی در بدو ورود دانشجویان به بازار کار بروز خواهد کرد. در این رویکرد آموزشی به دروس تدریس شده توجهی نمیشود، در نتیجه بار علمی اضافه شده به دانشجویان مفید نخواهد شد.
انتهای پیام/
انتهای پیام/