دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 خرداد 1400 - 16:29

فارکس بهترین جایگزین برای بازار بورس + راهنمای انتخاب بروکر فارکس

کدام یک از بازارهای سرمایه گذاری بهترین هستند؟ آیا می توانیم بگوییم ریسک معاملات در بازار فارکس نسبت به بازارهای دیگر کمتر است؟ بازار بورس و بازار کریپتو چه تفاوت هایی با فارکس دارند؟ برای آنکه بدانید آیا فارکس می تواند بهترین جایگزین برای بازارهای مالی دیگر از جمله بازار بورس و بازار کریپتو باشد یا خیر، بهتر است با ما همراه شوید.
کد خبر : 589479
فارکس



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا بازار بورس و کریپتو دو بازار پرطرفداری هستند که بیشتر مردم دنیا در حال حاضر دارایی های خود را در این دو بازار قرار می دهند. این بازارها شباهت های زیادی با یکدیگر دارند اما از سوی دیگر تفاوت های اساسی نیز با هم داشته که سرمایه گذاران کمی به آنها توجه می کنند. بازار بورس به دلیل قدمت طولانی که دارد نسبت به بازارهای دیگر طرفداران بیشتری را به خود اختصاص می دهد.


اما در کنار این دو بازار، بازار فارکس که در اصل بازار برابری ارزها است، موفق شده است توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده و به عنوان یک جایگزین مناسب برای بازار بورس و بازار تازه وارد کریپتو شناخته شود. این بازار نسبت به بازار بورس از نوسان و ریسک کمتری برخوردار است و نسبت به بازار کریپتو از اعتبار بیشتری برخوردار است. از این رو طرفداران زیادی دارد.


شما میتوانید با مراجعه به وبسایت ایران بروکر به طور کامل با بازار فارکس آشنا شوید و از صفر این بازار را یاد بگیرید.


انتخاب بهترین بروکر فارکس با ایران بروکر - روبو فارکس، آلپاری و آمارکتس



سه بروکر معروف و معتبر برای سرمایه گذاری در بازار فارکس وجود دارد، که هر یک از این بروکرها از مزایای خاصی برخوردار هستند. ما قابلیت های ویژه بروکرهای روبوفارکس، آلپاری و آ مارکتس را در ادامه این مطلب بیان می کنیم، تا با کسب اطلاعات لازم بهترین بروکر را انتخاب کنید








































بروکر روبوفارکس

بروکر آلپاری

بروکر آ مارکتس

بروکر روبو فارکس رگوله IFSC بلیز

بروکر آلپاری تحت نظارت کمیسیون خدمات مالی جمهوری موریس

بروکر آ مارکتس ثبت شده در FSA سنت وینسنت

حداکثر لوریج در بروکر روبو فارکس 1:2000

حداکثر لوریج در آلپاری 1:3000

حداکثر لوریج در بروکر آمارکتس 1:1000

سرعت اجرای معاملات در روبوفارکس معادل 519 میلی ثانیه است

دارای حساب های معاملاتی متنوع و پشتیبانی از متاتریدر 4 و 5

سرعت اجرای معاملات در آ مارکتس معادل 343 میلی ثانیه است

عدم دریافت کمیسیون برای انجام معاملات

پشتیبانی 24 ساعته از زبان فارسی

پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

واریز و برداشت از طریق وب مانی و پرفکت مانی برای کاربران ایرانی

واریز و برداشت توسط Top Change

قابلیت واریز و برداشت ریالی از طریق IrPay.Net و TC Pay

بررسی کامل و افتتاح حساب

بررسی کامل و افتتاح حساب

بررسی کامل و افتتاح حساب


اگر تمایل دارید مشخصات بروکرهای دیگر این بازار را ملاحظه کنید به وبسایت «ایران بروکر- مرجع بررسی بروکرها» مراجعه کنید. در وبسایت ایران بروکر شما تمامی بروکرها و مشخصات و نقد و بررسی کاملا تخصصی به همراه مزایا و معایب آن ها را مشاهده کنید و بروکرها را با یکدیگر مقایسه نمایید و در انتها بروکر مناسب خود را انتخاب کنید.


بازار بورس و بازار کریپتو


بازار بورس را می توانیم قدیمی ترین بازار مالی در سطح جهان به شمار آوریم، که هر کشور بورس مخصوص به خود را دارد. البته در این میان باید به بازار بورس جهان اشاره کنیم که سرمایه گذاران زیادی از سراسر جهان دارایی های خود را در این بازار مورد معامله قرار می دهند. می توان با خرید سهام شرکت های بزرگ و شناخته شده در بورس جهان، سرمایه گذاری پرسودی را تجربه کرد.


در کنار بازار بورس جهانی باید به بازار تازه وارد مالی کریپتو اشاره کنیم. بازار ارزهای دیجیتال که موفق شده است در مدت کوتاهی به شهرت زیادی دست یابد. این بازار به دلیل غیرمتمرکز بودن تراکنش های مالی، توسط کشورهای تحریم شده در جهان بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. زیرا سرمایه گذاران در این کشور به راحتی می توانند اقدام به انجام معامله با کشورهای دیگر نمایند.


با تمام این تفاسیر باید بگوییم بازار دیگری به نام بازار فارکس در دنیا وجود دارد که نسبت به دو بازار یاد شده از مزایا و اعتبار بیشتری برخوردار است. شاید برای افرادی که تمایل دارند سرمایه گذاری موفقی را در زندگی تجربه کنند، بهترین انتخاب سرمایه گذاری در فارکس باشد.


مزایای بازار فارکس نسبت به بازارهای دیگر


فارکس بهترین جایگزین برای بازار بورس + راهنمای انتخاب بروکر فارکس


فارکس از جمله بازارهای پر ریسک اما مطمئنی است که می تواند سود خوبی برای سرمایه گذاران خود در پی داشته باشد. اگر از قوانین و محدودیت هایی که دیگر بازارهای مالی در جهان برخوردار هستند خسته شده اید، بهترین انتخاب برای سرمایه گذاری فارکس است. این بازار از مزایای خاصی برخوردار است که از جمله مهمترین آنها باید به موارد زیر اشاره کنیم:



  • میزان بالای اعتبار اهرمی:



سرمایه گذارانی که با استفاده از بروکرهای معتبر و متنوع در بازار فارکس سرمایه گذاری می کنند، نیازی نخواهند داشت که تمام سرمایه لازم را برای انجام معامله در اختیار داشته باشند. آنها قادر خواهند بود تنها با پرداخت بخش کوچکی از حجم کلی معامله، اقدام به انجام سرمایه گذاری نمایند. این فرایند در اصل اعتبار اهرمی است که بروکرها در اختیار کاربران خود قرار می دهند. در حالی که بازار بورس و بازار کریپتو این مزیت را نداشته و تنها افرادی می توانند اقدام به سرمایه گذاری در این بازارها نمایند که تمام سرمایه را در اختیار داشته باشند.



  • هزینه های پایین معاملات:



بازار فارکس از جمله بازارهای سرمایه گذاری مطلوبی است که از هزینه معامله پایینی برخوردار است. زیرا در بازارهای دیگر کاربران برای انجام معاملات خود باید کمیسیون و کارمزد پرداخت کنند. در حالی که در این بازار تمام هزینه های واسطه گری برای کاربران حذف شده است. می توان به صورت آنلاین در فارکس سرمایه گذاری کرد و با کمترین هزینه سود خوبی از این بازار به دست آورد.



  • قابلیت انجام معامله در بازارهای نزولی و صعودی:



از جمله مهمترین مزایای سرمایه گذاری در بازار فارکس، قابلیت معامله هم در بازار صعودی و هم در بازار نزولی است. در حالی که ریسک معامله در بازار بورس و بازار کریپتو در حالت نزولی بسیار بالا بوده و کاربران در چنین حالت هایی معمولا اقدام به انجام معامله نمی نمایند.


اهمیت آموزش فارکس پیش از ورود به بازار


فارکس بهترین جایگزین برای بازار بورس + راهنمای انتخاب بروکر فارکس


راز موفقیت افرادی که وارد بازارهای مالی موفق می شوند، آموزش هایی است که پیش از آغاز معامله گری سپری کرده اند. آموزش فارکس در مدرسه فارکس وبسایت ایران بروکر شاید بهترین فرصتی باشد که در اختیار کاربران تازه کار قرار می گیرد، تا پیش از ورود به بازار فارکس بتوانند با این بازار آشنا شوند. ایران بروکر آموزش های لازم در خصوص فارکس را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد.


می توانید گام به گام سرمایه گذاری در بازار فارکس را پیش از ورود به این بازار سپری کنید و از صفر تا صد سرمایه گذاری موفق اطلاعات کسب کنید. بدون تردید هر موفقیتی نیاز به آموزش های مطلوب دارد. اگر تریدرهای تازه کار آموزش های لازم را در خصوص استفاده از بروکرها، اندیکاتورها، تحلیل ها و موارد دیگر بازارهای مالی سپری نکنند، قادر نخواهند بود در کنار افراد با تجربه و حرفه ای سود خوبی از بازارهای مالی کسب کنند.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

برچسب ها: فارکس بورس
ارسال نظر
هلدینگ شایسته