دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 تير 1400 - 14:13

آموزش فارکس تحلیل تکنیکال و بورس از صفر

معمولاً بیشتر افرادی که به فعالیت در بازارهای مالی علاقه دارند، علاوه بر معامله در بازار بورس تهران، می‌خواهند در سایر بازارهای جهانی مانند بازار فارکس هم شروع به معامله کنند.
کد خبر : 593173
آموزش فارکس



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، معمولاً بیشتر افرادی که به فعالیت در بازارهای مالی علاقه دارند، علاوه بر معامله در بازار بورس تهران، می‌خواهند در سایر بازارهای جهانی مانند بازار فارکس هم شروع به معامله کنند. چراکه از نظر تحلیل تکنیکال، ساز و کار این دو بازار شبیه به هم است و کسی که به دانش تکنیکال مجهز باشد، می‌تواند به فعالیت در بورس و فارکس به صورت همزمان فکر کرده و عملکرد خوبی را در هر دو بازار به نمایش بگذارد.


اما برای فراگیری آموزش فارکس و همچنین آموزش بورس از صفر، باید روی آموزش جامع تحلیل تکنیکال و دیگر استراتژی‌های معاملاتی حساب کرد. چنین آموزش‌هایی را به صورت کامل می‌توان از بستر دلفین وست کسب کرد. دلفین وست یک بستر ایده‌آل برای تمام علاقه‌مندان به بازار سرمایه است. در ادامه به شما خواهیم گفت که برای این مهم باید چه کاری انجام دهید.


کسب سود از بازار بورس تهران با آموزش بورس از صفر


بورس یک بازار ملی و داخلی است که هموطنان به راحتی می‌توانند با دریافت کد بورسی در آن فعالیت کرده و به خرید و فروش سهام شرکت‌های ایرانی بپردازند. بازار بورس تهران، پتانسیل‌های زیادی برای کسب سود دارد که به دانش مالی معامله‌گران وابسته است.


یعنی اگر شما آشنایی صحیح و کاملی از عملکرد بازار بورس تهران داشته باشید و بتوانید از تحلیل تکنیکال و دیگر شگردها و استراتژی‌های معاملاتی این بازار استفاده کنید، می‌توانید از فرصت‌های غنی این بازار بهره برده و سودهای مستمر و بالایی را نصیب خود کنید. این در حالی است که فعالیت ناآگاهانه در بورس، ممکن است به قیمت از دست رفتن حجم بالایی از سرمایه‌تان تمام شود!


حتماً شما هم متوجه شده‌اید که بسیاری از معامله‌گران بورس تهران به جای کسب سود از بازار، مرتب دچار زیان می‌شوند، اگر از این افراد در مورد دانش مالی‌شان سؤال کنید، به شما خواهند گفت که فعالیت در بورس آموزش نمی‌خواهد و شانسی است. این در حالی است که موفق‌ترین تریدرهای بورس تهران را افرادی تشکیل می‌دهند که بر دانش تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی مسلط هستند و اگر از ایشان در مورد موفقیت‌های مالی‌شان در بورس سؤال کنید، به شما خواهند گفت که تمام موفقیت خود را مدیون تحلیل‌های درست خود و دانش مالی‌شان هستند. تاثیر آموزش بورس از صفر را ببینید و خودتان مقایسه کنید. کدام‌یک راست می‌گویند؟!


موفقیت در بزرگ‌ترین بازار مالی جهان با آموزش فارکس از صفر


علاوه بر اینکه آموزش بورس از صفر یک آموزش پایه است و بدون کسب آن نمی‌توانید در بورس شانسی برای موفقیت داشته باشید، در مورد آموزش فارکس هم دقیقاً به همین صورت است. در واقع برای این که در بازار جهانی و 24 ساعته فارکس که بازار مبادله‌ی تمام ارزهای رایج جهان است، بتوانید از معاملات خود سود بگیرید، باید اطلاعات دقیقی در مورد فعالیت در آن داشته باشید و سپس به دانش تحلیل تکنیکال هم مجهز باشید.


شاید تصور کنید که با وجود میلیون‌ها کاربر فعال و زبده‌ی فارکس، شما شانسی برای موفقیت در این اَبَربازار ندارید، اما باید توجه داشته باشید که برخی از کاربران ایرانی که به درستی در این زمینه آموزش دیده‌اند، جزو برندگان فارکس هستند و سودهای سرشاری را از آن کسب می‌کنند. پس آموزش فارکس نیز مانند آموزش بورس از صفر، دقیقاً به مقدار دانش و آگاهی شما بستگی دارد. در دلفین وست، این آگاهی و دانش را کسب خواهید کرد!


آموزش فارکس


بورس یا فارکس؟ کدام بازار برای سرمایه گذاری بهتر است؟


گفتیم که بورس یک بازار داخلی است و هیچ محدودیتی برای فعالیت در آن برای ایرانیان وجود ندارد،‌ اما با توجه به موضوع تحریم‌ها، ممکن است فعالیت در فارکس برای ایرانیان کمی دشوار و چالش‌برانگیز باشد. درهرحال این تصمیم با خود شماست که بخواهید صرفاً در بورس فعالیت کنید، یا به فارکس نیز ورود کنید. اما اگر شما یک فرد مبتدی هستید و می‌خواهید آموزش‌های خود را از صفر شروع کنید، آموزش بورس از صفر به شما کمک می‌کند که با فعالیت در بورس تهران، تجربیات کافی را بدست بیاورید تا اگر بعداً خواستید در فارکس هم معامله کنید، هیچ استرس یا ترسی از بابت ورود به آن نداشته باشید. قطعاً ورود و فعالیت در یک بازار داخلی، راحت‌تر و کاربردی‌تر از ورود و فعالیت در یک بازار جهانی است. اما در هر صورت، آموزش‌های دلفین وست می‌تواند شما را برای معامله در هر دوی این بازارها آماده کند!


آموزش تحلیل تکنیکال مهم‌ترین قدم برای شروع سرمایه گذاری در بازارهای مالی


تحلیل تکنیکال یا «Technical Analysis» یک روش جامع و رایج برای پیش‌بینی قیمت و روند حرکت دارایی‌ها در بازارهای مالی مختلف است. تحلیل تکنیکال را نمی‌توان تنها به یک بازار خاص نسبت داد، چراکه در هر بازاری، اعم از بورس، فارکس و حتی دیگر بازارها نیز می‌توان از شگردهای آن برای پیش‌بینی قیمت‌ها استفاده کرد. این نوع تحلیل از روی روند گذشته‌ی قیمت دارایی‌ها انجام می‌شود و بر پایه‌ این اصل استوار است که: «تاریخ در بازار تکرار می‌شود!»


تحلیل تکنیکال


اگر شما نمودار قیمت‌های چند سال گذشته‌ی یک دارایی خاص مانند سهام بورس یا نمودار روند جفت‌ارزها در فارکس را بررسی کنید، می‌بینید که حرکت نموداری این دارایی‌ها در دوره‌های زمانی مختلف تکرار شده‌اند و این تکرار در آینده نیز ادامه خواهد داشت. نمودارها، کندل‌ها و همچنین اندیکاتورها، ابزارهای لازم برای بکارگیری تحلیل تکنیکال است که به صورت کاملاً اختصاصی در دوره‌های آموزش فارکس و آموزش بورس از صفر «دلفین وست» ارائه می‌شوند و تا به امروز، هزاران دانشجو از این دوره‌ها فارغ شده‌اند و توانسته‌اند عملکرد خوبی در بازارهای بورس یا فارکس داشته باشند.


آموزش فارکس و بورس از صفر در «دلفین وست»


«دلفین وست» یک سایت تمام آموزشی است که در آن به‌روزترین محتویات آموزشی در خصوص سرمایه گذاری و فعالیت در بازارهای مالی مختلف قرار گرفته است. کارشناسان دلفین وست، تا به امروز چندین دوره‌ی حرفه‌ای سرمایه گذاری را به‌صورت کاملاً موفقیت‌آمیز برگزار کرده‌اند و در جریان این دوره‌ها، برخی از بهترین تریدرهای بورس و فارکس آموزش دیده‌اند و امروز با اقتدار در این بازارها معامله می‌کنند. پس اگر قصد دارید آموزش فارکس یا آموزش بورس از صفر را بگذرانید، می‌توانید به یکی از دانشجویان دوره‌های مقدماتی و پیشرفته‌ی دلفین وست تبدیل شوید. دلفین وست همچنین بلاگی برای ارائه‌ی آخرین مقالات آموزشی در خصوص بازارهای سرمایه گذاری مختلف دارد که می‌تواند راهنمای شما برای شروع فعالیت مالی‌تان باشد.


انتهای پیام/ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته