دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1400 - 08:31

معرفی کارگزاری بین المللی آمارکتس Amarkets برای ایرانیان

کارگزاری‌های متعددی در بازار فارکس مشغول به فعالیت بوده که هر کدام مزایا و محدودیت‌های مخصوص به خود را دارند. کارگزاری آمارکتس در میان این بروکرها، جزو برترین‌ها بوده که توانسته در مدت زمان کوتاهی که وارد ایران شده، کاربران بسیاری را به خود جلب کند. آمارکتس اگرچه از سال 2007 میلادی فعالیت خود را شروع کرده و بیش از 15 سال سابقه‌ی فعالیت تخصصی در این حوزه را دارد،
کد خبر : 641205
image-20220213082727-1.jpeg



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا کارگزاری‌های متعددی در بازار فارکس مشغول به فعالیت بوده که هر کدام مزایا و محدودیت‌های مخصوص به خود را دارند. کارگزاری آمارکتس در میان این بروکرها، جزو برترین‌ها بوده که توانسته در مدت زمان کوتاهی که وارد ایران شده، کاربران بسیاری را به خود جلب کند. آمارکتس اگرچه از سال 2007 میلادی فعالیت خود را شروع کرده و بیش از 15 سال سابقه‌ی فعالیت تخصصی در این حوزه را دارد، اما به تازگی وارد بازار ایران شده و توانست که ضعف بروکرهای دیگر را پوشش دهد و سطح کیفی خدمات را یک پله ارتقاع دهد. برای دیدن رزومه و سابقه‌ی عملکردی کارگزاری آمارکتس برروی این لینک کلیک نمایید.


بررسی کیفی امارکتس


بروکر A Markets در ایران به چندین و چند نام شناخته می‌شود. در میان این اسامی، نام‌های آمارکتس و امارکتس نسبت به سایرین (ای مارکتس، آ مارکت، آ مارکتز و ...) رایج‌تر هستند. فارغ از نوع تلفظ نام این کارگزاری، بهتر است بدانید که دفتر اصلی این بروکر در جزیره سنت وینسنت ثبت شده و شعب متعددی در سرتاسر دنیا (از جمله ارمنستان، ترکیه، انگلستان، آفریقای جنوبی، اوکراین و ...) دارد.


امارکتس علاوه بر 15 سال تجربه‌ی خدمت رسانی، رگولاتوری آفشور FSA را برای کاربران ایرانی خود دریافت کرده تا خیال ایرانیان از نظر اعتبار و امنیت سرمایه، کاملا جمع گردد. علاوه بر آن، آمارکتس از بیمه‌ای با نام کمیسیون مالی استفاده کرده تا ضرر و زیان‌ها را تا سقف 20 هزار یورو، بپردازد. دقت داشته باشید که منظور از ضرر و زیان، ضرر کردن در معاملات نبوده، بلکه منظور اتفاقاتی است که از سمت کارگزاری رخ داده و باعث وارد شدن به تریدر شود. در صورت بروز چنین مشکلی، Financial Commission غرامتی تا سقف 20 هزار یورو را به هر تریدر پرداخت خواهد کرد.


نتیجتا، آمارکتس هم رگولاتوری معتبر داشته، هم 15 سال تجربه‌ی خدمت رسانی دارد و هم اینکه حساب کاربران خود را بیمه کرده است. تمامی این ویژگی‌ها باعث شده تا در مدتی کمتر از دو سال (از زمانیکه این کارگزاری به صورت رسمی فعالیت خود در ایران را شروع کرده)، اعتمادها به این بروکر جلب شده و علاوه بر آن، از خدمات آن استقبال شود. البته این تمام ویژگی‌های این کارگزاری نبوده و در ادامه به چند نکته اشاره خواهیم کرد که جزو ویژگی‌های انحصاری آمارکتس به شمار رفته و دلیل جذب مشتریان به امارکتس نیز هستند.


سبد معاملاتی استثنایی


بروکر آمارکتس متنوع‌ترین سبد معاملاتی سهام را در میان تمامی بروکرهای فعال در ایران ارائه کرده است. این کارگزاری، انتخاب اول کسانی است که به دنبال معامله کردن سهام شرکت‌های معتبر و سودآور بین‌المللی از جمله گوگل، اپل، متا، آمازون، بانک آمریکا و ... هستند، خواهد بود. 142 سهام در سبد این کارگزاری ارائه شده و علاوه بر آن، 16 شاخص بورس، 6 رمزارز، اوراق قرضه آمریکا و آلمان، 11 کالای اساسی (نفت، گاز و ...)، 7 فلز گرانبها و نهایتا 42 جفت ارز فارکس همگی آیتم‌هایی هستند که در امارکتس در اختیار تریدرها قرار گرفته‌اند.


اگر تجربه ترید کردن داشته باشید، متوجه خواهید شد که سبد معاملاتی این کارگزاری تا چه حد بزرگتر و تا چه اندازه منعطف‌تر از کارگزاری‌های دیگر است. برای مثال، اگر به مقاله بررسی نقاط ضعف بروکر آلپاری در وبسایت معامله‌گر ایرانی مراجعه کنید، متوجه می‌شوید که علیرغم اسم و رسم درخشان، این کارگزاری عملا امکان معامله سهام به صورت تکی را نداده و تریدر فقط می‌تواند مجموعه‌ای از دارایی‌ها را به صورت یک پکیج از پیش آماده، خریداری کند.


معرفی کارگزاری بین المللی آمارکتس Amarkets برای ایرانیان


تنوع حساب و اسپرد خوب


ای مارکتس سه حساب معاملاتی از سه مدل متفاوت ارائه کرده است. حساب اول، از مدل دارای اسپرد ثابت است، حساب دوم از مدل استاندارد بوده که دارای اسپرد شناور و بدون کمیسیون است و مدل سوم نیز حساب ECN است. بنابراین، هر سه مدل اصلی که مد نظر تریدر باشد، در اختیار وی قرار گرفته و علاوه بر آن، هم پتلفرم معاملاتی متاتریدر 4 و هم متاتریدر 5 هر دو در اختیار تریدرها قرار گرفته‌اند.


در بررسی کلی که وبسایت irtrader در خصوص میزان کارمزد بروکرهای مختلف انجام داده، مشخص گردید که میزان کارمزد کلی این کارگزاری (اسپرد، کمیسیون، نرخ بهره) در بازه‌ی معقول قرار گرفته و جزو بروکرهای کاملا رقابتی است. علاوه بر آن، این کارگزاری تنها کارگزاری است که امکان صفر کردن نرخ بهره شبانه را بدون قید و شرط ارائه کرده است. در صورت درخواست دادن، SWAP در حساب شما بطور کلی صفر شده و هیچ محدودیت زمانی وجود نخواهد داشت. البته باید توجه داشت که بعضی دارایی‌ها (مثلا سهام، رمزارز و شاخص بورس‌ها) جزو دارایی‌هایی نیستند که قابلیت حذف نرخ بهره شبانه را داشته باشند.


پشتیبانی فارسی


یکی از دلایلی که به سرعت باعث شد تا نام آمارکتس بر زبان تریدرهای فارسی زبان بیفتد، کیفیت بالای تیم پشتیبانی فارسی زبان آن است. این کارگزاری، باز هم یک ویژگی انحصاری ارائه کرده و به صورت 24 ساعته، پاسخگوی نیاز مشتریان خود است. پشتیبانی 24 ساعته عموما در هیچکدام از بروکرهای فعال در ایران مشاهده نشده و این ابتکار عمل، مخصوص به آمارکتس است.


کپی تریدینگ


یکی دیگر از امکاناتی که در پنل کاربری آمارکتس در اختیار تریدرها قرار گرفته است، امکان کپی کردن معاملات سایر تریدرها است. افرادی که به تازگی وارد تجارت در فارکس شده‌اند، عموما دانش کافی نداشته و ممکن است ناخواسته به خود ضررهای مالی وارد کنند. اگرچه روش اصلی فعالیت در فارکس کسب دانش است، اما در صورتیکه پرتفوی تریدرهای باتجربه را بررسی نموده و یک تریدر قابل اعتماد پیدا کنید، می‌توانید معاملات وی را با توجه به بودجه خود کپی نمایید. این امکان با نام RAMM در آمارکتس ارائه شده که کاملا رایگان است.


مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در Amarkets


اولین و مهمترین نکته در فرآیند ثبت نام و افتتاح حساب در آمارکتس، پیدا کردن آدرس اصلی این کارگزاری است. متاسفانه با توجه به زیاد شدن وبسایت‌های جعلی، امکان گمراه شدن کاربران وجود دارد. برای اینکه مطمئن شوید وارد وبسایت اصلی این کارگزاری شده و فرآیند ثبت نام را از قسمت مربوط به کاربران ایرانی انجام می‌دهید، ابتدا به سایت معامله گر ایرانی irtrader.net مراجعه کرده، سپس از منو و قسمت بررسی بروکرها، گزینه بروکر آمارکتس را انتخاب نمایید. در صفحه‌ی جدید، آدرس صحیح این کارگزاری نمایش داده شده است.


سپس کافی است با وارد کردن اطلاعات اولیه از جمله نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره موبایل و نهایتا آپلود کردن مدارک مربوط به احراز هویت، فرآیند ثبت نام خود را در کمتر از دو دقیقه تکمیل نمایید. در صورتیکه در فرآیند ثبت نام با مشکل روبرو شدید، بهتر است از کارشناسان سایت معامله گر ایرانی مشاوره دریافت نمایید.



انتهای پیام/ ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته