دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1400 - 10:49
یک عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

توقف دریافت فرانشیز از بیماران تحت پوشش بیمه خدمات درمانی شهرداری

یک عضو شورای شهر تهران گفت: به شهردار تهران و معاونت مربوطه تذکر می‌دهیم که روند دریافت فرانشیز از بیماران تحت پوشش بیمه خدمات درمانی شهرداری متوقف شده و این رویه به حالت قبل بازگردد.
کد خبر : 585320
حجت نظری_1396121212162521.jpg



به گزارش خبرنگار شهری گروه جامعه خبرگزاری آنا، حجت نظری صبح امروز در صحن شورا درباره تصمیمی که اخیرا با مصوبه شورای ارتقا سلامت شهرداری تهران به اجرا درآمد و بر اساس آن، فرانشیز بیمه به‌طور جداگانه از تمامی افراد تحت پوشش بیمه خدمات درمانی شهرداری اخذ شود گفت: مدتی است که بیماران تحت پوشش بیمه خدمات درمانی شهرداری تهران، هنگام مراجعه به مراکز درمانی مبلغی بیشتر را تحت عنوان فرانشیز بیمه پرداخت می‌کنند و همین موضوع سبب نارضایتی شمار قابل‌توجهی از کارکنان شهرداری تهران شده است.


وی افزود: این اقدام در حالی انجام شده که پیش از این، مبلغ مربوط به فرانشیز از سوی خود شهرداری تهران پرداخت شده و هزینه و بار اضافی، ولو به مقدار کم به بیماران تحمیل نمی‌شد. جای تعجب است که در شرایط اقتصادی کنونی، چرا شهرداری تهران تصمیم به انجام این کار گرفته و هزینه‌ای اضافی را بر روند درمان پرسنل خود تحمیل کرده است.


عضو شورای شهر تهران عنوان کرد:‌ تبصره سی‌ام بودجه سال ۱۴۰۰، هرگز الزام و اجباری برای شهرداری ایجاد نکرده و بی‌تردید شورا با این کج سلیقگی در انتخاب زمان اجرا و نیز افزایش فشار اقتصادی، آن‌هم در اوج پاندمی کرونا همراه نیست.
نظری خاطرنشان کرد: به شهردار تهران و معاونت مربوطه تذکر می‌دهیم که روند دریافت فرانشیز از بیماران تحت پوشش بیمه خدمات درمانی شهرداری متوقف شده و این رویه به حالت قبل بازگردد.


انتهای پیام/4161



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب