دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1400 - 19:53

دبیرکل حزب مستقلین و اعتدال گرایان ایران اعلام کاندیداتوری کرد

قدرتعلی حشمتیان در نشست خبری خود گفت: تصمیم گرفتم بیایم تا با افشاگری مفاسد مسئولیم و نزدیکان آنها، مشکلات را حل کنم.
کد خبر : 577803
قدرتعلی حشمتیان

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست داخلی گروه سیاسی خبرگزاری آنا، قدرتعلی حشمتیان امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری خود گفت:  تصمیم گرفتم بیایم تا با افشاگری مفاسد مسئولیم و نزدیکان آنها، مشکلات را حل کنم. بنده براساس احساس تکلیف کاندیداتوری خود را اعلام می‌کنم. اوایل انقلاب عده‌ای تحت عناوین مختلف گروه‌های سیاسی را به وجود آوردند و بر کشور حکومت کردند.  


دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران افزود:  متاسفانه در حال حاضر مستقلین را به حساب نیاوردند اما ما مستقلین باید در قدرت سهیم و شریک باشیم، اصول‌گرا، اصلاح‌طلب دیگر تمام است ماجرا را تحقق ببخشم. باید این شعار را عینیت ببخشیم تا مستقلین جای اصلاح‌طلبان و اصولگرایان قدرت را در دست بگیرند.  


حشمتیان ادامه داد: ناتوانی دولت در رفع مشکلات و ایجاد نارضایتی در مردم باعث شده است که به عنوان کاندیدا وارد عرصه رقابت ریاست‌جمهوری شوم و در این مورد احزاب مستقل و نمایندگان مستقل دست یاری به بنده داده‌اند. در حال حاضر کشور سرشار از ثروت است اما به دلیل سیاست‌های نادرست دولتمردان جامعه دچار مشکلات فراوانی است.  


داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه اظهار کرد: بنده ترسی از ردصلاحیت  ندارم چراکه نقطه ضعفی ندارم و همه مواردی که یک رجل سیاسی باید داشته باشد را دارم و در خود مشاهده می‌کنم. با برجام مخالف نیستم اما برجام واقعی باید در نظر گرفتن مسائل اجتماعی و اقتصادی توأمان در نظر گرفته شود.  


انتهای پیام/۴۱۵۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته