دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
اسدی:

انتقال فرهنگ ایثار به نسل جدید یکی از رسالت‌های مهم قشر دانشگاهی است

رئیس یادواره شهدای طلبه و دانشجوی ارسباران و مدافعان حرم انتقال فرهنگ ایثار به نسل جدید را یکی از رسالت‌های مهم قشر دانشگاهی برشمرد.
کد خبر : 57055

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر نادر اسدی گفت: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و راهبری مقام معظم رهبری به حیات پربرکت خود ادامه می‌دهد و وظیفه اصلی ما ارائه ساز و کارهای عملی بر انتقال این فرهنگ به نسل جدید است.


وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی مبتنی بر ارزش‌های اسلامی و دینی است و انتظار ما از مراکز علمی و دانشگاهی تلاش در راستای آشنا کردن بیشتر دانشجویان و قشر تحصیلکرده با فرهنگ ایثار بیشتر نمود پیدا کند و اگر در این امر بیشتر تلاش کنیم با تنوع بخشی در حوزه فرهنگی و معنوی و جذب این قشر فرهیخته می‌توان جلوی نفوذ فرهنگی استکبار جهانی ایستاد.


رئیس شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر برگزاری همایش تجلیل از خانواده معظم شهدای طلبه و دانشجو و شهدای مدافعان حرم آذربایجان شرقی در این دانشگاه را گامی عملی درراستای ادای دین به شهدای دفاع مقدس و عطر آگین شدن دانشگاه به عطر شهدا و آشنایی بیشتر دانشجویان با سیره و زندگی سراسز معنویت شهدا ذکر کرد.


در این مراسم معنوی پس از مداحی و خاطره گویی از سوی دو رزمنده و جانباز مدافعین حرم از خانواده‌های شهید مدافع حرم استان و شهدای طلبه و دانشجوی منطقه ارسباران با اهدای تندیس افتخار تجلیل شد و در پایان مزار دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی غبار روبی و عطر افشانی شد.


همایش تجلیل از مدافعان حرم و نکوداشت شهدای دانشجو و طلبه منطقه ارسباران در مسجد بلال دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با شرکت آحاد مختلف مردم به ویژه استادان، دانشجویان مراکز آموزش عالی شهرستان و روحانیون طلاب حوزه علمیه امام صادق (ع) امروز برگزار شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته