دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1399 - 14:19
حجت‌الاسلام میرزایی عنوان كرد؛

برقراری ارتباط خانواده‌ و دانشگاه راهی برای اعتلای کشور به دست جوانان

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد تأکید کرد که برقراری ارتباط خانواده‌ها با دانشگاه راهی برای اعتلای کشور به دست جوانان خواهد بود.
کد خبر : 556769
IMG_9923.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام مجید میرزایی در وبینار خانواده، دانشجو و دانشگاه كه به‌صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار شد با اشاره به روایات نقل شده از پیامبراکرم(ص) بیان کرد: دعای پدر برای فرزندش مانند دعای پیامبر برای امتش است و دعای مادر نیز همه پرده‌ها را کنار زده و به اجابت می‌رسد.


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد افزود: مسئولان و والدین باید علاوه بر دعا به جوانان کمک کنند تا پله‌های ترقی را با موفقیت و سربلندی طی کنند.


وی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد را یكی از واحدهای آموزشی موفق در كشور دانست و با اشاره به وظیفه خطیر خانواده‌ها در برابر جوانان بیان کرد: با برقراری ارتباط خانواده‌ها با دانشگاه و همکاری این دو كانون ارزشمند با یكدیگر می‌توان جوانان این مرز و بوم را برای اعتلای این کشور تربیت کرد.


میرزایی ارتباط مستمر و مؤثر خانواده‌ دانشجویان به‌ویژه دانشجویان جدید و موفقیت زیادی كه این ارتباط دوسویه به همراه داشته است را از تجربیات باارزش واحد نجف‌آباد در سال‌های اخیر دانست و افزود: در این واحد دانشگاهی و در همه مقاطع تحصیلی مشاوره‌های آموزشی، مذهبی، فرهنگی،‍ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به‌ویژه اعتیاد و ... ارائه می‌شود كه نتیجه آن به حداقل رسیدن مشکلات مختلف است.


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد گفت: نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه همیشه در كنار دانشجویان و خانواده ایشان خواهد بود و امیدواریم با وجود مركز مشاوره و خدمات روان‌شناختی دانشگاه كه دارای كادری مجرب و پرتلاش است، دانشجویان و والدین آنان بتوانند از این مجموعه ارزشمند بهره لازم را ببرند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته