دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 دی 1399 - 14:32
نقش تشریح كرد؛

ارتباط خانواده‌ با دانشگاه چه مزایایی برای دانشجویان دارد؟

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد عنوان کرد که ارتباط خانواده‌ها با دانشگاه فرصتی مناسب برای استفاده متقابل از تجربیات برای رشد و تعالی هرچه بیشتر دانشجویان است.
کد خبر : 556774
IMG_9965.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، امیررضا نقش در وبینار خانواده، دانشجو و دانشگاه كه به‌صورت مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار شد با تبریک به والدین برای پذیرش فرزندانشان در واحد نجف‌آباد با بیان اینکه این واحد دانشگاهی امسال سی و ششمین دوره پذیرش را رقم زد و 36 سال قدمت دارد، بیان کرد:  واحد نجف‌آباد یکی از پرافتخارترین دانشگاه‌های کشور در سطح ملی و بین‌المللی و یکی از دو دانشگاه آزاد جامع و مستقل کشور است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد هدف از ارتباط خانواده‌ها با دانشگاه را استفاده متقابل از تجربیات برای رشد و تعالی و آشنایی با مهم‌ترین مسائل روز مرتبط با دانشجویان و ارتقای جایگاه و عملکرد خانواده‌ها، برقراری ارتباط مؤثر بین خانواده‌ها و دانشگاه، آگاهی و شناخت آسیب‌های اجتماعی در دوران معاصر و تقویت و حفظ نهاد خانواده دانست.


وی گفت: برترین شادی برای والدین لحظه‌ای است كه شاهد موفقیت‌های جدید فرزندان‌شان در زندگی باشند و اكنون فرزندان شما با ورود به مرحله جدیدی از زندگی و تحصیل این لحظه را برای شما آفریده‌اند.


حضور بیش از 20 هزار دانشجوی فعال در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد


نقش درباره مسئولیت و وظیفه دانشجویان در برابر مسائل علمی و اخلاقی اظهار کرد: دانشجویان با ارتقای علمی، اخلاقی و فرهنگی می‌توانند نقش بسزایی در آینده و زندگی فردی و اجتماعی خود رقم بزنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد افزود: زمانی می‌توان به این هدف به نحو مطلوب دست یافت كه والدین و دانشجویان به‌عنوان دو ركن مهم در سیستم آموزشی و پژوهشی دانشگاه درخصوص وظایف خود در برابر یكدیگر و در برابر دانشگاه اشراف داشته و به‌ویژه والدین در طول تحصیل فرزندانشان در زمینه كسب اطلاعات تحصیلی و تربیتی از وضعیت فرزندان خود احساس مسئولیت کنند.


وی وجود 10 دانشكده، 240 رشته تحصیلی و حضور بیش از 20 هزار دانشجوی فعال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد را یادآور شد و گفت: موفقیت‌های این واحد دانشگاهی همواره زبانزد خاص و عام بوده است. این دانشگاه تاكنون حدود ۱۱۰ هزار فارغ‌التحصیل را تقدیم جامعه کرده است.


نقش اظهار کرد: در تلاشیم که بهترین شرایط را برای تشکیل کلاس‌ها و جلسات مجازی در شرایط کرونایی ایجاد کنیم و امیدواریم که آینده خوبی را برای جوانان رقم بزنیم.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته