دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آذر 1399 - 09:51
حجت‌الاسلام‌ میرزایی:

تشکل‌های دانشجویی از ارکان سیاسی و فرهنگی دانشگاه هستند

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد وجود تشکل‌های دانشجویی منسجم با اهداف الهی را از ارکان مهم سیاسی و فرهنگی دانشگاه برشمرد.
کد خبر : 549809
5.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نجف‌آباد، حجت‌الاسلام‌ مجید میرزایی در نشست صمیمی با دانشجویان و فعالان کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد، وجود تشکل‌های دانشجویی منسجم با اهداف الهی را از ارکان مهم سیاسی و فرهنگی دانشگاه دانست و اظهار کرد: امروز روزی است که دانشجویان باید سیاسی باشند و بدانند با سیاست عین دیانت می‌توانند در محیط‌های دانشگاهی تحول ایجاد کنند.


وی با تأکید بر لزوم توجه کافی اعضای تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی به دروس دانشگاهی، آنان را پیشگامان علم، فرهنگ و سیاست دانست و افزود: این افراد باید از نظر علمی نیز در دانشگاه پیشگام و پیش‌رو باشند. اینکه اعضای تشکل‌ها از نظر درسی در سطح پایینی قرار داشته باشند، جلوه خوبی ندارد.


مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد خطاب به دبیران تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی گفت: اگر با خلوص نیت وارد میدان شوید و در همه فعالیت‌هایتان رضایت پروردگار را مدنظر قرار دهید، قطعاً به اهداف خود که خدمت به دانشگاه، جامعه و انقلاب اسلامی است خواهید رسید.


میرزایی عنوان کرد: اکنون فعالیت‌های دانشگاه به‌صورت مجازی بوده که نیازمند اطلاعات، تفکر، پژوهش و بررسی بیشتری است و امیدواریم که تلاش دانشجویان به پویایی دانشگاه بیفزاید و نباید اجازه دهیم در شرایط کرونایی فعالیت‌های دانشگاه در عرصه‌های مختلف کم‌رنگ شود.


وی خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد تاکنون در عرصه‌های مختلف بسیار قوی عمل کرده و با پیگیری‌های حوزه فرهنگ و معاونت دانشجویی توانستیم حضور کانون و تشکل‌های دانشجویی را پررنگ‌تر کنیم.


به گزارش آنا، در پایان این دیدار که رئیس و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه هم حضور داشتند، دبیران تشکل‌ها و کانون‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود درباره فعالیت هر چه‌بهتر در دانشگاه پرداختند و با قدردانی از همراهی و همکاری رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه، همکاری هرچه بیشتر رئیس و مدیران اجرایی دانشگاه با دانشجویان فعال در زمینه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی را خواستار شدند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته