دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 دی 1399 - 08:20
خزاعی:

مکتب تربیتی شهید سلیمانی باید چراغ راه آموزش و پرورش قرار گیرد

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان گفت: مکتب تربیتی شهید سلیمانی باید چراغ راه آموزش و پرورش قرار گیرد.
کد خبر : 556114
WhatsApp Image 2021-01-11 at 21.21.07.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرمان، مجید خزاعی در مراسم سوگواری ایام فاطمیه که با حضور مسئولان آموزش و پرورش، مدیران و مسئولان مدارس سما به میزبانی دبستان دخترانه سما برگزار شد،گفت: این‌گونه مراسم‌ها نشان از محبت قلبی ما شیعیان به اهل بیت علیهم‌السلام است و طبق روایات به هر میزان محبت حضرت فاطمه سلام‌الله علیها را در دل داشته باشیم، به همان اندازه عبادات ما مورد قبول درگاه خداوند است.


وی خاطرنشان کرد: اگر جامعه اسلامی ما سادگی، شجاعت، شهامت، عفت و پاکدامنی حضرت زهرا سلام‌الله علیها را الگوی کارهای خود قرار دهند، جامعه‌ای در حد کمال خواهیم داشت.



معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با اشاره به علاقه‌ وافر شهید سلیمانی به حضرت فاطمه سلام‌الله علیها بیان کرد: در خاطرات آن شهید آمده که در سختی‌ها و فشارهایی همچون عملیات والفجر 8، همواره توسل به امام حسین علیه‌السلام و حضرت زهرا سلام‌الله علیها پناهگاه و راهگشایشان بوده است.


خزاعی عنوان کرد: عشق و ارادت شهید سلیمانی به حضرت فاطمه سلام‌الله علیها خلوص نیت و خدمت به خلق خدا، این شهید را اینگونه محبوب دل‌ها کرده است.


وی تأکید کرد: نباید در الگوسازی از این شهید بزرگ کوتاهی کنیم و این شخصیت والا به درستی به دانش‌آموزان شناسانده شود.


انتهای پیام/4078/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته