دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1399 - 17:32
حجت‌الاسلام مؤمنی‌منش:

شهید سلیمانی محبوب دل مردم آزادیخواه و مبارز جهان شد

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: کار برای رضایت خدا و ولی خدا باعث محبوبیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بین مردم آزادیخواه و مبارز جهان شد.
کد خبر : 555870
s816.jpeg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از خرم‌آباد به مناسبت نخستین سالروز شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و با همت مدیریت تربیت بدنی حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد، همایش پیاده‌روی با حضور هیئت رئیسه، استادان و کارکنان  از ابتدای بلوار شهید سلیمانی تا گلزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی برگزار شد.


معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در این مراسم  با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و شهدای سلامت  نخستین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.


حجت‌الاسلام محمد مؤمنی‌منش با ذکر  روایاتی از اهل بیت علیهم‌السلام گفت: آنچه که باعث می‌شود کسی محبوب قلوب مؤمنان باشد، داشتن اخلاص و انجام کار برای خداست.


وی تأکید کرد: بر این اساس آنچه که باعث محبوبیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بین  مردم آزادیخواه و مبارز جهان شد، آن است که این شهید بزرگوار کار را نه برای نام و نشان؛ بلکه برای رضایت خدا و ولی خدا انجام  می‌داد.


معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان افزود: حاج قاسم همه عمر پربرکت خود را صرف تلاش  برای  اعتلای انقلاب اسلامی و مبارزه با تروریست‌های جنایتکار  و افکار تکفیری کرد و در این مسیر  سخت و دشوار  شب و روز کوشید و در نهایت مزد زحمات خود را با شهادت  توسط خبیث‌ترین  انسان‌ها از خداوند متعال دریافت کرد.


به گزارش آنا، این مراسم با  ادای احترام و قرائت فاتحه  بر مزار شهدای گمنام  واحد خرم‌آباد  ادامه یافت و در پایان به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان در همایش هدایایی اعطا شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته