دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1399 - 15:52
با پیاده‌روی دانشگاهیان صورت گرفت؛

گرامیداشت شهید سلیمانی در دانشگاه آزاد اسلامی دورود و سمای کرمانشاه

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود و کارکنان سمای کرمانشاه با حضور در همایش پیاده‌روی یاد سردار دل‌ها را گرامی داشتند.
کد خبر : 555816
991021 (3).JPG

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دورود امروز دوشنبه  22 دی مراسم پیاده‌روی برگزار کرد.



این مراسم که با حضور پرشور  و همگانی کارکنان واحد دورود همراه بود از ورودی دانشکده ادبیات آغاز تا میدان شهدای دانشجو و آرامگاه شهدای گمنام دانشگاه ادامه یافت و با ذکر فاتحه بر قبور شهدای گمنام و اهدای جوایز پایان یافت.


به گزارش خبرگزاری آنا، همایش پیاده‌روی «حاج‌قاسم،قهرمان ملی» به‌منظور گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و تجدید پیمان با آرمان‌های این شهید والامقام  با حضور احمد رجبی معاون دانشگاه و رئیس مرکز سمای استان کرمانشاه، سیدمهدی صفوی رئیس دانشکده سما و جمعی از کارکنان در پارک کوهستان کرمانشاه برگزار شد.



درپایاناین همایش همکاران با حضور بر مزار شهدای گمنام و قرائت فاتحه ارادت خالصانه خود را تقدیم شهدای گرانقدر و روح جاودان سردار دل‌ها کردند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته