دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 دی 1399 - 08:54
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دامغان:

سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی حکومت بر قلب‌ها را تفسیر کرد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در همایش راهپیمایی به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج‌قاسم سلیمانی را صاحب حکومت بر قلب‌ها خواند.
کد خبر : 555808
5da1776a-f8ed-48a0-b05d-e9fdb9ec9bb6.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دامغان، نعمت‌الله نعمتی در همایش پیاده‌روی که به همّت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به مناسبت سالگرد شهادت شهید حاج‌قاسم سلیمانی  برگزار شد، اظهار کرد: در سالی که گذشت، جهان به بزرگی و منش انسانی قهرمان برجسته عرصه مبارزه با دشمنان اسلام در لباس داعش اعتراف کرد و دوست و دشمن از جسارت و شهامت او در ریشه‌کنی ظلم گفتند.


وی افزود: کار وقتی برای خدا و اصالت خدمت برای مردم صبور و صمیمی باشد، مطمئناً از طرف خداوند حمایت می‌شود و اینکه مردم دنیا به بزرگی‌های سلیمانی اقرار دارند، ریشه در همان کار خدایی سلیمانی در دفاع از حریم اهل بیت(ع) و حکومت بر دل‌ها دارد.


همایش پیاده‌روی که به همّت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان عنوان کرد: سردار سلیمانی در انتخاب مرگ به‌دنبال کریمانه و نجیب‌ترین نوع مرگ یعنی شهادت بود و به آرزوی دیرینه خود رسید، کما اینکه همیشه در مواجهه با خانواده شهدا، علما و یادگاران شهدا از ایشان دعا به شهادت را می‌طلبید و سردار سلیمانی با همین مظلومیت و محبوبیت توانست حکومت بر قلب‌ها را تفسیر و تبیین کند.


به گزارش آنا، در این همایش 40 دقیقه‌ای که با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد، همکاران دانشگاهی، مسیر ورودی دانشگاه تا مقبره شهدای گمنام را پیاده‌روی کردند. این مراسم با اهدای گل، غبارشویی مزار شهیدان و اهدای 6 جایزه به حاضران خاتمه یافت.


همایش پیاده‌روی که به همّت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان


انتهای پیام/4103/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته