دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 آذر 1399 - 22:02

بهترین نمونه رزومه انگلیسی برای اپلای و کار که تابحال ندیده اید

دانلود چند نمونه رزومه انگلیسی حرفه ای نگارش شده توسط رزومه نویسان باتجربه و نمونه رزومه تحصیلی و کاری انگلیسی برای اپلای دانشگاهی، کار و استخدام در شرکتهای بین المللی در این مطلب درج شده است.
کد خبر : 549739
ثثثثثث.jpg

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری آنا نمونه رزومه های زیر را که توسط رزومه نویسان متخصص مرکز رزومه نگاری ResumePro «رزومه پرو» نگاشته شده است را به دقت بررسی کنید. این نمونه رزومه های تحصیلی انگلیسی و نمونه رزومه های کاری انگلیسی برای انواع مشاغل و حوزه های مختلف (رزومه های آکادمیک دکتری، رزومه های مشاغل مهندسی، علوم انسانی، علوم پزشکی و...) نگارش و توسعه داده شده است. جهت مشاهده و دانلود نمونه رزومه های حرفه ای انگلیسی این مرکز روی دکمه زیر کلیک کنید :


دانلود نمونه رزومه های انگلیسی حرفه ای resumepro


پیش نمایش :


نمونه رزومه های انگلیسی حرفه ای


متخصصان رزومه نویس این مرکز رزومه نگاری معمولا برای هر رزومه یک هفته ای وقت میگذارند و گارانتی های گوناگونی روی رزومه نگارشی خود ارائه میکنند. مراحل خدمات رزومه نگاری در مرکز رزومه نویسی Resumepro بدین شرح است :



  1. مرحله اول : جلسه مشاوره : مشاوره حضوری و آنلاین بمنظور بررسی وضعیت و اهداف متقاضی، ارائه توضیحات توجیحی و تحویل فرم مخصوص

  2. تحقیقات: شناسایی keyword های استراتژیک، تحقیقات بازارکار، دانشگاه ها و کمپانی های مورد هدف

  3. رزومه نویسی: نگارش و طراحی تخصصی رزومه بر اساس keyword های استراتژیک و تحقیقات انجام شده و مبتنی بر ATS

  4. مکاتبات: نگارش کاور لتر شغلی، SOP تحصیلی و ویرایش حرفه ای پروفایل لینکدین در صورت درخواست متقاضی


امروزه رزومه ها همانند اثر انگشتان دست انسان هستند و شما نمیتوانید دو رزومه بیابید که شبیه به هم باشند. این موضوع زمانی برای شما قابل درک است که فاکتورهای مختلف در زمان ایجاد رزومه را در نظر بگیرید. یک رزومه تنها مهارتها و تجربیات خاص یک فرد بازتاب نمیدهد بلکه میتواند طوری تهیه شود که تنها مختص با آن شغل یا حوزه فعالیت شرکت استخدام کننده باشد. میتوانیم یک مثل ساده برای شما بیان کنیم؛ آیا به نظر شما یک حسابدار تازه کار و یک معمار باسابقه مایل هستند رزومه های شبیه به هم داشته باشند؟ قطعا جواب هر دوی آن ها نه است.


استانداردهای رزومه


چیزی که شرایط را دشوارتر میکند این است که در اطراف شما افراد بسیاری هستند که قصد دارند به شما در زمینه رزومه توصیه هایی کنند و نکاتی را به شما گوشزد کنند. به طور مثال طول رزومه چقدر باشد، چه بخشهایی در رزومه قرار بگیرند و چه بخشهایی حذف گردند، در کدام قسمت عکسی قرار دهید و غیره. البته شما نیاز نیست تا این شرایط طاقت فرسا را تجربه کنید زیرا ما برای شما مسیری میانبر برای آنچه شما در نظر دارید ایجاد کرده ایم. در واقع در این مطلب میخواهیم استانداردهای فعلی نگاشتن رزومه را برای شما بیان کنیم. علاوه بر این ما برای شما نمونه هایی را آماده کرده ایم که نشان میدهد استخدام کنندگان در برخی از صنایع خاص چگونه انتظاری از درخواست کنندگان شغل مذکور دارند. این مورد میتواند ایجاد یک رزومه استاندارد و حرفه ای را بسیار آسانتر کند.


نمونه رزومه های تحصیلی و کاری انگلیسی حرفه ای


ما برای راحتی کار شما با برخی از استخدام کنندگان و کارشناسها همکاری کرده ایم تا چند نمونه رزومه انگلیسی برای مشاغل صنایع مختلف و موقعیتهای شغلی متفاوت تهیه کنیم. طبق گفته این شبکه متخصص در حوزه استخدام و کارشناسان منابع انسانی، بررسی نمونه رزومه های استاندارد و حرفه ای پیش از ایجاد رزومه خودتان، میتواند کمک بسیاری در تهیه آن به شما بکند. نمونه رزومه های پیش رویتان میتوانند به شما انگیزه های تازه ای بدهند تا رزومه فعلی خودتان را طبق این ایده های جدید تغییر دهید یا اگر نمیدانید که یک رزومه جدید و استاندارد چگونه است، این نمونه ها مشوق خوبی برای شما خواهند بود. از همه مهمتر، نمونه رزومه کاری انگلیسی های بروز به شما این تصور را میدهند تا چگونه بهترین تمرینهای جدید برای نوشتن رزومه مناسب را انجام دهید. به زبانی دیگر، سالها تحقیق، تجربه و تخصص برای شما آماده شده است تا پیروی آن موارد مورد نیاز را بر روی رزومه خود ایجاد نمایید.


قالب رزومه


علاوه بر بررسی چند نمونه رزومه انگلیسی، یکی از مهمترین نکات قابل ملاحظه رزومه که باید به آن توجه کنید مربوط قالب کلی رزومه است. در حال حاضر سه نوع قالب رایج برای رزومه وجود دارد: قالب معکوس، قالب مبتنی بر عملکرد و قالب ترکیبی. قالبی که شما انتخاب میکنید بستگی به دو فاکتور مهم دارد اول اینکه شما در کدام مقطع از حرفه خود قرار گرفته اید و دوم اینکه در چه حوزه ای مشغول فعالیت هستید. در قالب مبتنی بر عملکرد، تاکید بیشتری بر روی مهارتهای فرد وجود دارد و در قالب معکوس این مورد کمتر به چشم میخورد اما در قالب معکوس که بعضا گاهشمار نیز نامیده میشود، تجربه فرد نقش اصلی را بازی میکند. در قالب ترکیبی توجه به این دو مورد در حد یکسان انجام میشود و مقداری انعطاف نیز وجود خواهد داشت. رزومه هایی که در قسمت بعدی برای شما آماده کرده ایم، همگی آنها در قالب ترکیبی نوشته شده اند. حتی برای مشاغلی که به شدت مبتنی بر مهارت و فن هستند نیز از همین قالب استفاده شده است. اگر شما معمار، تحلیلگر داده یا یک متخصص کامپیوتر هستید، بسیار حائز اهمیت خواهد بود تا سابق کاری خود را همراه با مهارتهای فنی نشان دهید.



انتهای پیام/ر/4127


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته