دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 آذر 1399 - 13:43

چطور برای استخدام مهندس بهترین انتخاب را داشته باشیم؟

در الواستخدام به عنوان وب سایت کاریابی برتر، این امکان وجود دارد که با قرار دادن آگهی استخدام خود برای استخدام مهندس صنایع یا مهندس برق و ...، با متقاضیان دارای شرایط لازم در ارتباط قرار گرفته و بهترین و برترین رزومه های این افراد را در اختیار داشته باشید.
کد خبر : 548660
3.png

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، آیا قصد دارید در ردیف شغلی مهندس برق یا مهندس صنایع، مهندس معمار و ... استخدام داشته باشید و نمی دانید چطور بهترین استخدام را در کوتاه ترین زمان ممکن به نقطه انجام برسانید؟ استخدام مهندس برق بسیار پیچیده به نظر می رسد و شما باید توانمندی های مختلفی را در متقاضیان استخدام جستجو و دنبال کنید. سپردن این امر به دوست و آشنا و سایر همکاران نیز به نظر می رسد سودی ندارد. در الواستخدام به عنوان وب سایت کاریابی برتر، این امکان وجود دارد که با قرار دادن آگهی استخدام خود برای استخدام مهندس صنایع یا مهندس برق و ...، با متقاضیان دارای شرایط لازم در ارتباط قرار گرفته و بهترین و برترین رزومه های این افراد را در اختیار داشته باشید.


با این حساب می توانید به راحتی از میان رزومه های ارسال شده، افراد واجد شرایط را که به بهترین شکل به نیازمندی ها و انتظارات شما نزدیک هستند، انتخاب کرده و پس از سپری کردن جلسه مصاحبه، بهترین استخدام را مطابق میل خود انجام دهید. با توجه به حساسیت های ردیف شغلی مهندس برق و مهندس صنایع و سایر رشته های مهندسی، لازم است که استخدام در این حوزه نیز در کمال دقت و وسواس صورت گرفته و شخصی را به مسئولیت ها همراه سازیم که مشخصات لازم را به خوبی دارا باشد.



چطور در الواستخدام، استخدام مهندس برق و .... میسر می شود؟


اگر به عنوان یک کارفرما قصد استخدام مهندس صنایع، مهندس برق و دیگر رشته های مهندسی را دارید، پیش از هر چیزی باید شهر محل کار را مشخص کنید. به طور نمونه استخدام مشهد به شکل کاملا مجزا شده باید صورت بگیرد و در زمینه این طور مشاغل که زمینه دورکاری کمتری دارند، استخدام تهران و سایر شهرها نیز جداگانه خواهد بود. بر این اساس پیش از هر چیزی شهر را انتخاب کرده، سپس خلاصه از شرح وظایف و چیزهایی که برایتان در خصوص متقاضیان استخدام اهمیت دارد را وارد خواهید ساخت.


پس از آن آگهی استخدامی شما در میان صدها آگهی استخدامی دیگر در ردیف های شغلی احراز شده در وب سایت کاریابی الواستخدام قرار گرفته و کلیه افرادی که دارای مشخصات مشابه و نزدیک به چیزهایی که خواسته اید، هستند، با مشاهده آگهی استخدامی شما و البته در صورتی که شرایط و مزایای آن برایشان جذاب باشد، نسبت به ارسال رزومه یا به نوعی نشان کردن آگهی استخدامی، اقدام می کنند.


در این حالت الواستخدام، به عنوان واسط استخدامی، مجوز مشاهده رزومه این عده را برای کارفرما فعال کرده و شما می توانید رزومه های ارسالی را به صورت الکترونیکی مشاهده کنید. به این شکل دیگر از مراجعه حضوری کارجویان و یا حتی دریافت رزومه به شکل فکس شده و مشکلات و حواشی آن رها بوده و می توانید به صورت آنلاین رزومه متقاضیان کار در ردیف های شغلی که تعریف کرده اید را مشاهد کنید.



به حتم برخی از رزومه ها برای شما جذاب تر از سایرین خواهند بود و این فرصت را دارید که از میان رزومه هایی که به هر شکلی برتری دارند، یک یا چند مورد را انتخاب کرده و به گام بعدی که تماس مستقیم با کارجو و تنظیم کردن جلسه مصاحبه حضوری است، وارد شوید.


پس از این مرحله دیگر می توانید به صورت مستقیم و در تعامل دو طرفه با متقاضی کار قرار گرفته و شرایط وی را به درستی سنجیده و توضیحات کاملی نسبت به شرایط کار نیز ارائه دهید.


این شکل از استخدام، در عین حال که بسیار هوشمندانه و هدف گذاری شده است، باعث می شود که در وقت، هزینه و انرژی کارفرما و البته متقاضیان کار نیز صرفه جویی شده و افراد با داشتن پتانسیل های مختلف و توانمندی های گوناگون در ردیف های شغلی متناسب خود، استخدام شده و مشغول به کار گردند.



کلام آخر


در الواستخدام هدف افزایش بهره وری استخدام و کوتاه کردن زمان بیکاری افراد و مشکلاتی که در خصوص کاریابی وجود دارد، دنبال شده و به بالا بردن سطح توانمندی استخدام در هر دو سمت کارفرما و متقاضیان کار، کمک می شود. این چیزی است که می تواند در دراز مدت هم به بهره وری شرکت ها و سازمان ها کمک کرده و هم زمینه بیکاری و فقر را کمرنگ تر سازد.


انتهای پیام/ر


انتهای پیام/

برچسب ها: استخدام
ارسال نظر
هلدینگ شایسته