دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آذر 1399 - 15:09
براساس موافقت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز؛

دانشگاه آزاد اسلامی مجری آموزش حرفه‌ای مهندسان ساختمان کرج شد

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از انتخاب این واحد دانشگاهی به‌عنوان مجری دوره‌های حرفه‌ای مهندسان ساختمان خبر داد.
کد خبر : 545938
دکتر ثابت.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج؛ براساس موافقت‌های صورت گرفته توسط اداره کل راه و شهرسازی استان البرز مجوز فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در رشته‌های مهندسی‌عمران، مهندسی‌برق، مهندسی معماری و مهندسی مکانیک در دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه به عنوان مجری آموزش حرفه‌ای مهندسان ساختمان صادر شد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج درباره این خبر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحدکرج با دارابودن رشته‌های تحصیلی عمران، معماری، برق و مکانیک در مقاطع کارشناسی کارشناسی ارشد و دکتری یکی از مهم‌ترین کانون‌های علمی استان در تربیت نیروهای کارآمد مورد نیاز صنعت ساختمان در استان بوده به‌نحوی که تعداد بسیاری از فارغ‌التحصیلان این دانشگاه جزو اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز هستند.


حامد ثابت افزود: وجود اعضای هیئت علمی مجرب، آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های پیشرفته و سابقه بیش از 35 سال آموزش و پژوهش، واحد دانشگاهی کرج را به قطب رویدادهای علمی و آموزشی در این رشته‌ها تبدیل کرده است.


وی افزود: بر همین اساس برای توسعه ارتباط  دانشگاه و صنعت و به منظور هم‌افزایی بیشتر در سال 1398 تفاهم‌نامه همکاری علمی– تحقیقاتی و آموزشی میان دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز(واحد کرج) و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز منعقد شد که یکی از مهم‌ترین مباحث آن همکاری در اجرای  دوره‌های آموزشی(تمدید و ارتقای پایه اشتغال) حرفه‌ای مهندسان ساختمان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز بود.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج ادامه داد: کارگروه تخصصی به همت این معاونت تشکیل شد که طی جلسات و بازدید‌های متعدد درخواست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در کمیته آموزش سازمان مورد تأیید قرار گرفت و متعاقب آن با تأیید اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به‌عنوان مجری دوره‌های حرفه‌ای مهندسان ساختمان انتخاب که مراتب از طرف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ابلاغ شد. 


به‌گزارش آنا، همه مهندسانی که با سازمان نظام مهندسی ساختمان همکاری می‌کنند، موظف هستند برای شروع همکاری و یا ارتقای پایه خود دوره‌های آموزشی مربوط را در یکی از مراکز مورد تأیید سازمان متبوع بگذرانند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته