دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 آبان 1399 - 14:42
شهردار اوشان، فشم و میگون مطرح کرد؛

لایروبی رودخانه‌های منطقه لواسانات با هدف کنترل سیلاب‌ها

شهردار اوشان، فشم و میگون گفت: لایروبی رودخانه‌های منطقه با هدف کنترل سیل، حفاظت از رودخانه در مقابل تعرض به حریم و بستر آنها، کاهش خسارات احتمالی سیلاب و بهبود وضع زندگی ساکنان حاشیه رودخانه در دستور کار است.
کد خبر : 528330
index.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رضا ریاحی در جریان بازدید از سه پروژه عمرانی لایروبی رودخانه‌های اوشان، فشم و میگون و همچنین لایروبی کانال شهری میگون اظهار کرد: لایروبی رودخانه نه‌تنها باعث زیبایی و پاکسازی رودخانه از زباله‌های موجود می‌شود بلکه هنگام وقوع سیل و بارش سنگین باران نیز نقش بسزایی دارد و می‌تواند از وقوع بحران تا حد زیادی جلوگیری کند.


وی افزود: چند روزی هست که لایروبی رودخانه‌های منطقه اوشان، فشم و میگون را در دستور کار خود داریم و خوشبختانه این پروژه‌ها پیشرفت مناسبی داشته‌اند.


شهردار اوشان، فشم و میگون ادامه داد: لایروبی رودخانه‌های منطقه علاوه بر کنترل سیل، با هدف حفاظت از رودخانه در مقابل تعرض به حریم و بستر آنها، کاهش خسارات احتمالی سیلاب، بهبود وضع زندگی ساکنان حاشیه رودخانه و ... در دستور کار است.


ریاحی با بیان این‌که سنگ و زباله‌های موجود در کف رودخانه‌ها باعث بالا آمدن کف رودخانه شده بود و در بخش‌هایی به تغییر مسیر آب رودخانه منجر شده بود، گفت: برای آن قسمت از رودخانه که لایروبی در حال انجام است برنامه‌هایی نیز در زمینه گردشگری و زیباسازی داریم.


وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت رودخانه‌ها بسیار مناسب شده و این اتفاق باعث کسب رضایت شهروندان و اهالی منطقه شده است.


ریاحی در پایان عنوان کرد: شهرداری اوشان، فشم و میگون برنامه‌های زیادی را در راستای زیباسازی منطقه و همچنین کسب رضایت شهروندان در دستور کار خود دارد.


انتهای پیام/4105


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته