دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 آبان 1399 - 07:45
جعفری‌راد در گفتگو با آنا مطرح کرد؛

آغاز بازنگری سرفصل‌های رشته‌های اقتصاد و مدیریت/ طراحی دوره‌های توانمندسازی برای اعضای هیئت علمی

مدیر دفتر مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم اجتماعی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در راستای تحول علوم انسانی بازنگری سرفصل‌های رشته‌های اقتصاد و مدیریت و طراحی دوره توانمندسازی اعضای هیئت علمی این رشته‌ها در اولویت قرار دارد.
کد خبر : 527445
photo_2020-11-01_16-16-58.jpg

علی جعفری‌راد، مدیر دفتر مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم اجتماعی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه تحول در علوم انسانی آغاز شده است، گفت: در این راستا بازنگری سرفصل‌های رشته‌های اقتصاد و مدیریت و طراحی دوره توانمندسازی اعضای هیئت علمی این رشته‌ها در اولویت کاری دفتر برنامه‌ریزی و تعالی علوم اجتماعی قرار دارد.


وی افزود: دوره‌های توانمندسازی اعضای هیئت علمی گروه اقتصاد در تابستان طراحی و برگزار شد و ۱۰۳ نفر از اعضای هیئت علمی گروه‌های اقتصاد واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در این دوره‌ها شرکت کردند. همچنین در آینده دوره توانمندسازی برای رشته‌های مدیریت طراحی خواهد شد که اساتید و اعضای هیئت علمی می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کنند.


مدیر دفتر مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم اجتماعی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: بازنگری سرفصل‌ها و به‌روزرسانی منابع در رشته‌های اقتصاد و مدیریت بر مبنای حکمی‌سازی، بومی‌سازی و روزآمدی علوم انسانی در دفتر برنامه‌ریزی و تعالی علوم اجتماعی آغاز شده و کارگروه‌های تخصصی بازنگری سرفصل‌های درسی برای هر کدام از رشته‌‌ها ایجاد شده است.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته