دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
دانشگاه آزاد علیه کرونا ۹۷/ جعفری‌راد در گفتگو با آنا خبر داد؛

برگزاری ۱۵ جلسه در کارگروه اقتصاد تولید دانش مواجهه با چالش‌های کرونا

سرپرست دفتر مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم اجتماعی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری ۱۵ جلسه در کارگروه اقتصاد تولید دانش مواجهه با چالش‌های کرونا خبر داد.
کد خبر : 489041
IMG-20200510-WA0075.jpg

علی جعفری‌راد در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه و کرسی‌های آزاداندیشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به ابلاغ شیوه‌نامه تولید دانش مواجهه با چالش‌های کرونا توسط دکتر طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: کارگروه اقتصاد تولید دانش مواجهه با چالش‌های کرونا با محوریت تولید، اشتغال و کسب و کار ۱۵ جلسه به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد و گزارش نهایی آن آماده ارائه است‌.
وی افزود: کارگروه اقتصاد توسط جمعی از اعضای هیئت علمی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در رشته اقتصاد و مدیریت اداره می‌شود که اعضای آن زیر نظر هیئت‌های اندیشه‌ورز در مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی به فعالیت می‌پردازند.
سرپرست دفتر مطالعات، برنامه‌ریزی و تعالی علوم اجتماعی معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: هدف اصلی این کارگروه تحلیل دقیق وضع موجود، شناسایی فرصت‌ها و تهدیدهای اقتصاد ایران و ارائه بسته‌ای از توصیه‌های سیاستی و راهبرد‌های واقع‌گرا، عملیاتی و منطبق بر سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای سیاستگذاران اقتصادی کشور است‌.
انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته