دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1399 - 16:42
معاون اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دماوند خبر داد؛

پوشش 400 حادثه در محورهای فیروزکوه و هراز

معاون اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دماوند گفت: بیش از 400 مورد حادثه را در 6 ماه نخست امسال در محورهای ترانزیتی فیروزکوه و هراز پوشش داده‌ایم.
کد خبر : 519006
photo_2020-09-28_15-27-08.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از دماوند، همزمان با هفتم مهر (روز ایمنی و آتش‌نشانی) ساختمان ایمنی پایدار و آتش‌نشانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند با حضور مسئولان ایستگاه آتش‌نشانی دماوند و هیئت رئیسه این دانشگاه به بهره‌برداری رسید.


معاون اداره آتش‌نشانی و خدمات ایمنی دماوند در این مراسم توضیح داد: محورهای ترانزیتی فیروزکوه و هراز زیرپوشش ما هستند و در 6 ماهه نخست امسال بیش از 400 مورد حادثه را  پوشش داده‌ایم و این در حالی است که با یک ایستگاه آتش‌نشانی و 14 نیرو در حال انجام خدمت هستیم.


محمد علیپور یادآور شد: هزینه برای ایمنی سرمایه‌گذاری برای حوادث آینده است و مجموعه ما آمادگی برگزاری دوره‌های آموزشی با دانشگاه را دارد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند هم در این مراسم اظهار کرد: امروز با هدف  پوشش حوادث و امداد‌رسانی سریع در زمان سوانح، ساختمان ایمنی پایدار و آتش‌نشانی در این واحد گشایش می‌شود.


محمود صفری با توجه به رشادت‌های آتش‌نشانان ایثارگر در ادوار مختلف گفت: ازجان‌گذشتگی آتش‌نشانان ما در زمان موشک‌باران رژیم بعث عراق و حوادث بزرگ شهرها مثال‌زدنی و قابل تجلیل است.


وی با توجه به کمبود برخی تجهیزات ایمنی در ایستگاه‌های آتش‌نشانی کشور، خواستار یاری گرفتن از افراد خیّر در این زمینه شد.


کمک‌های مالی خیّران به مراکز امدادی باید فرهنگ‌سازی شود


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند عنوان کرد: کمک‌های مالی خیّران به مراکز امدادی باید فرهنگ‌سازی شود تا این کمک‌ها به سمت خرید تجهیزات مهم امدادی هدایت شوند.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته