دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 مهر 1399 - 10:10
معاون دانشگاه آزاد اسلامی لارستان:

الگو‌‌های دروغین موجب تغییر نگرش نسل جوان به اسلام نمی‌شود

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: جبهه استكبار می‌خواهد با الگوسازی‌های دروغین باعث تغییر نگرش نسل جوان به اسلام اصیل و ویژگی‌های پیامبر رحمت شود كه هیچ گاه این امر محقق نخواهد شد.
کد خبر : 518825
IMG_6094.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، حجت‌الاسلام عبد‌الله عباسی در جمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس دسیسه‌های دشمن را به‌منظور انحراف جوانان یادآور شد و گفت:  همیشه حكومت‌های استكباری از بیداری مردم مظلوم  و ستم‌دیده در هراس بوده‌اند و امروز هم با همین ترفند و با شبهه‌افكنی در فكر و ذهن جوانان به‌دنبال دسیسه‌پردازی و دروغگویی هستند.


وی جسارت به ساحت مقدس پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم را نمونه بارزی از شبهه‌افكنی و دسیسه‌پردازی غرب وحشی دانست و افزود: توهین به پیامبر اسلام،  فرآیندی برنامه‌ریزی شده از جانب جبهه استكبار است تا ذهن جوان مسلمان را به اصل و حقایق راستین دین خدا و پیامبر خاتم مخدوش كرده و با الگوسازی‌های دروغین باعث تغییر نگرش نسل جوان در سراسر دنیا به اسلام اصیل و ویژگی‌های پیامبر رحمت شوند كه هیچ‌گاه این امر محقق نخواهد شد.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان متذكر شد: بیداری اسلامی كه با انقلاب جهانی امام راحل از كشور ایران آغاز شد؛ امروز به یک پدیده انكار‌ناپذیر و مبارک برای آگاهی و بیداری مردم جهان تبدیل شده است.


وی بیان كرد: عكس‌العمل جهانی انسان‌های آزاده و بیدار در سراسر دنیا،  به‌ویژه مردم و نسل جوان ایران اسلامی در برابر این رفتار شنیع، نشان داد كه ترفندها و شبهه‌افكنی‌های نخ‌نما شده، هرگز نمی‌تواند حقایق اسلام ناب را مخدوش كند.‌


 عباسی برنامه‌های انجام‌شده در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان  را یادآور شد و گفت: به‌‌رغم شیوع ویروس كرونا، برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی این واحد دانشگاهی با كیفیت و كمیت خوبی در حال اجراست كه می‌توان به‌ویژه برنامه‌های باشكوه ازجمله برنامه‌های زنده محرم در فضای مجازی، زیارت‌ عاشورای هفتگی و ... را نام برد.


وی ادامه داد: فعالیت‌های فرهنگی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان باعث شد كه در دو سال پیاپی این واحد دانشگاهی در استان به‌عنوان واحد برتر مورد تجلیل مسئولان استانی و كشوری قرار بگیرد.


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اجرای برنامه‌های هدفمند فرهنگی را از جمله اقدامات پیشرو این حوزه دانست و از حضور حداكثری كاركنان و دانشجویان در برنامه مجازی حضوری دانشگاه قدردانی كرد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته