دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 مهر 1399 - 10:20
در رشته‌های مختلف صورت می‌گیرد؛

رقابت 900 مهندس در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان از برگزاری آزمون سراسری نظام‌مهندسی با حضور 900 مهندس در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 517083
IMG_5705.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، مهدی زارع در حاشیه نشست با کارشناسان و نمایندگان سازمان سنجش کشور که به‌منظور برگزاری آزمون سراسری نظام‌مهندسی سال 99 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان برگزار شد، اظهار کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسان دانشگاه‌های فنی و معماری که روزهای پنج‌شنبه و جمعه همین هفته به‌صورت همزمان در کل کشور برگزار خواهد شد؛ در شهرستان لارستان نیز با مدیریت این واحد دانشگاهی انجام می‌شود و امیدواریم با تجربه خوب کارکنان و امکانات این واحد دانشگاهی این آزمون هم به‌خوبی و با رضایت شرکت‌کنندگان انجام شود.


وی درباره هدف برگزاری این آزمون‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان عنوان کرد: در وهله نخست، هدف شناساندن ظرفیت‌های بزرگ این مجموعه علمی به مردم شهرستان و تعامل با نهادهای برون دانشگاهی بوده و در وهله دوم کسب درآمدهای غیر شهریه‌ای است که امیدواریم در آزمون پیش رو که با حضور حدود 900 نفر از مهندسان رشته‌های مختلف در دانشگاه آزاد اسلامی لارستان انجام خواهد شد، این امر نیز محقق شود.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان گفت: این واحد دانشگاهی با داشتن امکانات منحصربه‌فرد، فضای مناسب و امکانات عالی به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه آموزش عالی استان فارس آمادگی خود را به‌منظور برگزاری هرچه بهتر آزمون‌های بزرگ اعلام می‌کند.


زارع ادامه داد: با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته آزمون‌های بزرگی مانند کنکور سراسری با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان در این مکان برگزار شده، ظرفیت‌های موجود برای برگزاری آزمون موفق دیگر بر اساس پروتکل‌های بهداشتی محک خورده و برای همگان به اثبات رسیده است.


به گزارش آنا، در این دیدار، کارشناسان اداره کل راه و شهرسازی و نمایندگان سازمان سنجش کل کشور گزارشی از انتظارات خود را مطرح کرده و خواستار ادامه این همکاری‌ها در آزمون‌های بعدی شدند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته