دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 شهريور 1399 - 09:31
با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی؛

دانشگاه آزاد اسلامی لامرد کنکور 99 را با میزبانی هزار و 700 داوطلب به پایان برد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد گفت: آزمون سراسری سال 1399 با حضور یک هزار و 700 داوطلب و با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 509920
sarasari1.jpeg

سیداحمد هاشمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در لامرد درباره برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد اظهار کرد: آزمون سراسری دولتی سال 1399 در چهار روز و فقط در نوبت صبح از 29 مرداد تا یکم شهریور 99 با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و هزار و  700 داوطلب به رقابت پرداختند.


وی افزود: با توجه به تجربه طولانی مدت دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در برگزاری آزمون‌های سراسری و آزمون‌های استخدامی سایر نهادها و مؤسسات در سال جاری وظیفه برگزاری آزمون سراسری دولتی به واحد لامرد محوّل شده بود که این امر به خوبی انجام شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد اضافه کرد: به‌منظور تأمین سلامت داوطلبان و عوامل اجرایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با رعایت فاصله‌گذاری صندلی‌های داوطلبان سالن ورزشی و ساختمان آموزشی شماره (1) دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی تابناک به این امر اختصاص داده شده بود که مجهز به وسایل سرمایشی بوده و داوطلبان در محیطی بسیار آرام به رقابت پرداختند و قبل و بعد از هر نوبت همه صندلی‌ها ضدعفونی شدند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته