دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 مهر 1399 - 16:11
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان:

كلام ناب وحی مهم‌ترین عامل برون‌رفت از مشكلات است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: توكل به خدا، توسل به اهل بیت(علیهم‌السلام) و كلام ناب وحی می‌تواند مهم‌ترین عامل برون‌رفت از مشكلات امروزی باشد.
کد خبر : 518305
photo_2020-09-26_12-32-00.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از لارستان، كاركنان و دانشجوی سمای دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در مسابقات كشوری طرح قدس ( قرآن در سما) سه مقام كشوری را از آن خود كردند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در این باره با تأكید بر اهمیت تلاش و جهاد در مسیر شناساندن معارف قرآنی اظهار كرد: در عظمت كلام وحی همین بس که پیامبر اکرم(ص) فرمودند: «فضیلت قرآن از همه چیز به جز خدا برتر بوده و برتری قرآن بر سایر سخنان، مانند برتری خداوند بر بندگانش است.»


مهدی زارع اضافه کرد: در شرایطی كه دشمن با همه توان به دنبال تغییر ذائقه نسل جوان ایران اسلامی بوده و ابزارهای خود را برای ترویج اباحه‌گری و فشل كردن بنیان‌های اجتماعی به میدان جنگ نرم آورده است؛ توكل به خدا و توسل به اهل بیت(علیهم‌السلام) و كلام ناب وحی می‌تواند مهم‌ترین عامل برون‌رفت از مشكلات امروزی باشد.


وی بیان كرد: خبر موفقیت كاركنان و دانشجوی سمای دانشگاه آزاد اسلامی لارستان در كنار سایر دستاوردهای این مجموعه علمی، این دانشگاه را مأمن و مكان مناسبی برای فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی كرده است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان تأكید كرد: بدون تردید یكی از دلایل حركت فزاینده و رو به رشد دانشگاهیان لارستان در كسب عنوان‌های مهم فرهنگی و علمی، مأنوس بودن آنان با معارف كلام وحی است.


به گزارش آنا، در این دوره از مسابقات كشوری قرآن كریم به ترتیب مهدی مردانه در رشته مداحی، مرضیه مراغه در رشته حفظ كل قرآن كریم و یاسمن زینلی در رشته مداحی موفق به كسب عنوان نخست تا سوم شدند.


انتهای پیام/4078/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته