دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
لوئیز سوارز:

علت جدایی‌ام از بارسلونا رونالد کومان بود/ با اتلتیکو مادرید تاریخ‌سازی می‌کنم

مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکو مادرید گفت: دلیل جدایی‌ام از بارسلونا این بود که در برنامه‌های رونالد کومان جایی نداشتم اما در اتلتیکو مادرید تاریخ‌سازی می‌کنم.
کد خبر : 518134
0007.jpeg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، لوئیز سوارز از زمان امضای قرارداد با آتلتیکو مادرید در شرف حضور دوباره در لالیگا است و بار دیگر می تواند در یکی از تیم‌های برتر اسپانیا بازی کند. او از این اتفاق بسیار هیجان زده است.


نشریه «مارکا» (MARCA) اعلام کرد سوارز که در بارسلونا با شماره ۹ بازی می‌کرد با همین شماره در اتلتیکو مادرید و در ورزشگاه متروپولیتانو به میدان خواهد رفت. سوارز در خصوص حضورش در اتلتیکو مادرید و جدایی از بارسلونا گفت: جدایی من به خاطر برنامه‌های سرمربی جدید بارسلونا رونالدو کومان بود. من در برنامه‌های او جایی نداشتم.


مهاجم اروگوئه ای که با وب‌سایت رسمی اتلتیکو مادرید صحبت می‌کرد، افزود: جذب یک تیم بزرگ شدن در اسپانیا به من انگیزه زیادی می‌دهد. کمک به موفقیت یک تیم بزرگ می‌تواند به من اعتبار دهد و اتلتیکو انگیزه‌های لازم را به بازیکنان خود خواهد داد.


سوارز تأکید کرد: می‌خواهم بهترین تلاشم را برای کمک به تیم جدیدم انجام دهم.


دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید پیش از ورود مهاجم اروگوئه‌ای با او صحبت کرده و سوارز در خصوص سرمربی جدیدش گفت: مکالمه‌ای که با سیمونه داشتم به من بیشتر انرژی داد. او به من گفت که شما قابلیت‌هایی دارید که می توانید به تیم کمک کنید.


مهاجم اروگوئه‌ای که با آمدنش توانایی خط حمله اتلتیکو مادرید را افزایش می‌دهد درباره حضور در خط حمله این تیم اظهار کرد: تا به حال فقط به من نقاط مثبت گفته شده است. ما می‌خواهیم در این باشگاه تاریخ‌سازی کنیم و هر چه در مادرید نیاز داشته باشم در دسترس من قرار می‌دهند.


سوارز از بارسلونا به عنوان باشگاهی که کیفیتش کاملا متفاوت شده یاد کرد و توضیح داد: یک بازیکن نمی‌تواند فلسفه تیمی را تغییر دهد. بازیکن باید با پویایی کامل با تیم جدید خود سازگار شود و این در گذشته من اتفاق افتاد و در اتلتیکو نیز این کار را انجام خواهم داد.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته